Gå til innhold

Jeg vil ha bedre streamingtilbud / piratkopiering

Dubious

Anbefalte innlegg

I en verden som blir mindre og mindre pga enklere tilgang til informassjon er det urimelig å forvente at vi skal bare sitte på fingrene og stirre i veggen mens resten av verden er milevis foran oss. Istedenfor å innse at piratkopiering faktisk fører til høyere andel av produktet deres blir solgt så vil de heller sette seg ned å sutre over at de ikke har kontroll over internettet. Kyss meg i ræva eller gjør det riktig. 

Jeg har forresten netflix, hatt i flere år, liker netflix, netflix legger ikke ut bare en og en episode basert på hvor i verden du er (netflix originals), de er smarte og legge ut ALLE episodene med en eneste gang for alle sammen. På tide at filmindustrien kommer haltende etter, egoet deres er ødelagt men ikke stort annet. Spill blir annerledes, hvorfor i h laste ned ett spill som er skapt for å spilles online med andre? Ikke nok med at du kan få en heftig universal ban men ett online spill er som oftest i konstant utvikling, og hvis du faktisk er glad i spillet og deres skapere så er den eneste måten å støtte dem på ved å kjøpe spillet, noe jeg gjør gladelig. 

Jeg har også Dplay. Faktisk ganske bra, elsk å se på tangerudbakken og så en episode av my 600 lb life. Jeg har også prøvd ut viaplay og HBO nordic (begge var bare ikke bra nok å beholde). Men jeg laster fortsatt ned ting jeg ikke finner via norske streaming kanaler, og hvem sin skyld er det? Forbrukeren, med makten til å faktisk gjøre dette uten store problemer, eller idiotene som nekter å følge med i tidene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...)

Alle vi andre skjønner at nei nei, da er den ikke tilgjengelig, da får jeg gjøre noe annet.

Vell, det godtar ikke jeg. Dersom jeg vil se på noe så lar jeg meg ikke stoppe av at det ikke finnes et lovlig alternativ
Spennende logikk. Du vil se, så derfor har du rett til å se?

Gidder ikke diskutere det her, det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...