Dubious Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Star wars: The last Jedi, kommer på Blu-ray 16 April, men den er allerede ute for nedlasting.. Filmbransjen er flinke til å skyte seg selv 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Star wars: The last Jedi, kommer på Blu-ray 16 April, men den er allerede ute for nedlasting.. Filmbransjen er flinke til å skyte seg selv Sikkert derfor de er så imot piratkopiering, da kan de stakkars lutfattige filmselskapene ha salt til maten sin.. Sikkert derfor de gjerne vil at folk feilaktig skal tro at piratkopiering er helt det samme som å stjele, da kan de melke remakene for alt de er verdt vettu, det er jo det som er hele poenget med å investere i dem i utgangspunktet må du jo skjønne! Slutt å stikke kjepper i hjulene for at de skal tjene mer og mer og mer på en film! Visste du ikke at de har rett på pengene dine flere ganger? /s, mesteparten, for de som blir litt forvirret når jeg blir irritert Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Piratkopering hadde knapt eksistert om alt hadde blitt sluppet samtidig i hele verden Serier på Netflix og filmer på Blu-ray, men neida, isteden bruker de milliarder på å bekjempe piratkopiering 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Ta for eksempel Walking Dead, jeg betaler for HBO Nordic, men der ligger det bare 6 sesonger og det er gitt ut 8... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Godt alternativ midt meg i ræva.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Pirater. "Jeg får ikke kjøpt det jeg vil ha, så da stjeler jeg det. Det er min selvfølgelige rett å få akkurat det jeg vil, når jeg vil, hvordan jeg vil". 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Folk som tror det å piratkopiere er å stjele. 5 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Folk som tror å benytte seg av en tjeneste uten å betale for det er innafor. Nok nå? Sikkert noe annet i verden som irriterer folk. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Pirater. "Jeg får ikke kjøpt det jeg vil ha, så da stjeler jeg det. Det er min selvfølgelige rett å få akkurat det jeg vil, når jeg vil, hvordan jeg vil". Har selv ikke noe imot pirater eller piratkopiering, men de som har det som hjertesak. "PIRATPARTIET WOOoo" Så forbanna viktig kan det vel ikke være. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Pirater stjeler ikke, vi låner Blir akkurat som å gå på biblioteket, du stjeler ikke der heller Jeg vil gå 100% lovlig, men de setter kjepper i hjulene ved at Netflix har regionsperrer og Blu-rays kommer ikke ut samtidig i alle land 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Pirater stjeler ikke, vi låner Blir akkurat som å gå på biblioteket, du stjeler ikke der heller Jeg vil gå 100% lovlig, men de setter kjepper i hjulene ved at Netflix har regionsperrer og Blu-rays kommer ikke ut samtidig i alle land Da tar man på seg lua og tar seg en tur ut i skog og mark. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Et råd du burde ta mer til etterretning fremfor å sitte her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 (endret) Pirater stjeler ikke, vi låner Blir akkurat som å gå på biblioteket, du stjeler ikke der heller Mmmmm.. "akkurat som" på biblioteket blir det vel ikke. Det er en offentlig godkjent virksomhet, og man lever tillbake det man låner. Rett skal være rett Endret 12. mars 2018 av Delvis Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Har ikke piratkopiert på flere år, mest fordi jeg mistet film og serie-interessen. Men hadde strømmetjenestene lansert alt samtidig over hele verden hadde piratkopiering gått drastisk ned. Helt dust at de ikke innser det. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Pirater stjeler ikke, vi låner Blir akkurat som å gå på biblioteket, du stjeler ikke der heller Mmmmm.. "akkurat som" på biblioteket blir det vel ikke. Det er en offentlig godkjent virksomhet, og man lever tillbake det man låner. Rett skal være rett Jeg sletter det jeg har lastet ned (etter å ha sett det), har jeg interesse av å se de igjen, så kjøper jeg filmen/serien Film er bedre på Blu-ray, men ikke alltid man klarer å vente 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Piratkopiering av spill gjør jeg for å teste ut et eventuelt kjøp. Kjøper så og si alle spill jeg liker. Må innrømme at jeg ikke er like flink når det kommer til filmer og TV-serier, men det er fordi strømmetjenestene ikke er gode nok, så noen ganger er man bare nødt til å være pirat. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Når filmer ikke kommer på kino her før et halvt år etter resten av verden så påberoper jeg meg retten til å laste den ned i ren protest. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Har aldri lastet ned spill ulovlig, da det ikke er region sperrer på spill og de kommer som regel ut samtidig i hele verden WoW ere ett godt eksempel, det kom først ut i USA, men det var ikke noe problem å spille det fra Norge, som jeg gjorde Hadde det vært en film så ville det eneste alternativet vært å laste ned "ulovlig" Norge er ofte en hel sesong bak på serier Har prøvd både HBO og Amazon Prime, men når kvalitet og utgivelse er bedre ved nedlastning så ser jeg ikke helt poenget med å betale for noe en får bedre gratis 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Det er så trassig. Er det ikke tilgjengelig for deg i lovlige kanaler, så er det ikke tilgjengelig da! Det er sånt jeg må forklare treåringen min. Nei, du kan ikke få! Også den latterlige ordkløyvinga i etterkant. "Det er ikke stjele, det er låne". Kall det for hva det er da, FFS. Produsenten har en vare du vil betale for, men de har ikke gjort den tilgjengelig for deg, så da syns du det er greit å "forbruke" (se på, høre på, spille) uten å betale noe som helst. Alle vi andre skjønner at nei nei, da er den ikke tilgjengelig, da får jeg gjøre noe annet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 (...) Alle vi andre skjønner at nei nei, da er den ikke tilgjengelig, da får jeg gjøre noe annet. Vell, det godtar ikke jeg. Dersom jeg vil se på noe så lar jeg meg ikke stoppe av at det ikke finnes et lovlig alternativ. I hvert fall når man veit at piratkopiering ofte er lettere, og alltid er i bedre kvalitet, enn lovlige alternativer. Det eneste som kunne holdt meg tilbake måtte i så fall vært moralen min, men den gir meg faktisk ingen motstand. Ofte piratkopierer jeg til og med ting jeg har betalt for, fordi kvaliteten er så mye bedre ved piratkopiering. Jeg kan komme over en film på Netflix som jeg har lyst til å se, for så laste den ned på PC-en og se den derfra. Da får jeg en bedre opplevelse. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå