Gå til innhold

Gjedler reklamasjon på "løse" deler?

Anbefalte innlegg

Jeg har et par med hodetelefoner der kabelen er avtakbar. Isolasjonen har begynt å gå i oppløsning og dir dermed ikke noe støtte til lederne. Kabelbrudd er en stor risiko, så jeg har sluttet å bruke dem intill videre. Kabelen er original, og hodetelefonene er snart 4 år gamle.

Jeg kontaktet til Spaceworld Soundgarden, forklarte problemet og skrev at jeg ønsket å reklamere. Svaret ble dette her

Søkte kjapt på internett og ser ut som det er løs lydkabel på denne modellen, og det er også mulighet å oppgradere til en bedre kabel enn den som følger med originalt.

Jeg ville tro at en avtagbar kabel ikke ville endre på noe som helst, men det ble sådd litt tvil nå. Jeg ønsker ikke å spøtte butikken om akkurat det er et gyldig krav.

Har jeg er gyldig krav på reklamasjon?

Endret av Chris93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en evig diskusjon. Kabler på hodetelefoner o.l blir alltid utsatt for fysisk belastning og slitasje, og spørmålet er hvor mye de skal tåle og hvor røff behandling de er utsatt for. Ingen vil avgjøre dette på mail eller et forum. Eneste løsning er å levere de så butikk og/eller tekniker ser på de og vurderer reklamasjonen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...