tjalla Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Elkjøp skal bare takke pent nei til å ta i mot NFSU intill EA har klart å fikse problemet. Mesteparten av de som kjøper spillet vil ikke ha en fjerneste aning om hva som foregår når de ikke kan komme seg inn på spillet og dermed bytte det. Nei, det hadde ikke jeg heller når skulle spille det første gangen, men etter en rask titt på det offisiell NFS:U-forumet så fant jeg fort ut hva jeg skulle gjøre. Er ikke alltid det er cd'en sin skyld. Kan også skyldes innstillinger/maskinvare(drivere) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 men når det er cden sin skyld, og hele partiet har samme feilen, og ea ber oss sende tilbake spillet pga at de har driti på draget, er det fremdeles kjedene sin feil da? er jo ingen som reparerer spill, kunden får et nytt, tilgodelapp, eller pengene tilbake. i nfs:u tilfellet ble det en av de to siste, da ingen av versjonene som var sendt ut funker. er tåpelig å si at det er kundene eller kjedene sin skyld at kundene ikke får spillet til å virke i dette tilfellet, da det er helt opplagt mangel på varen fra ea sin side. å be folk kikke på forumer o.l. holder ikke vann, kundene vil ha et produkt som virker, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå