Gå til innhold

Til Alle NSFU spillere

Anbefalte innlegg

Var å kjøpte meg NFSU i stad. Var rene guttungen igjen. Kom hjem å installerte det greiene og virket ikke.......pokker å.

Dro til Elkjøp der jeg hadde kjøpt det og fikk beskjed om at de måtte sende tilbake alle spillene for de virket ikke.

Så der er grunnen til at kanskje mange har problemer der ute.

Ja ja, for nøye meg med demo så lenge da.

Da vet dere iallefall det, hvis dere ikke visste det fra før da.

Over og ut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en kjent giganttabbe fra EA ja.

Virker som ett stort parti med NFSU er sendt ut med denne feilen (sikkert bergnet på et annet verdensmarked enn Europa)

Det eneste som får demoen til å virke hvertfall, er å gå på start/control panel/regional settings, forandre alt du kan forandre til English (Australia) *ikke English (UK)*

Valutaen, tidssonen, hele pakken.

Så får man heller bare stille det tilbake når man er ferdig å spille :p

Synd du har levert inn spillet allerede, det GÅR å få til å virke, må bare vite om det først.

Og når du først har bytta regional setting er spillet smooth som bare pokker.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Var å kjøpte meg NFSU i stad. Var rene guttungen igjen. Kom hjem å installerte det greiene og virket ikke.......pokker å.

Dro til Elkjøp der jeg hadde kjøpt det og fikk beskjed om at de måtte sende tilbake alle spillene for de virket ikke.

Så der er grunnen til at kanskje mange har problemer der ute.

Ja ja, for nøye meg med demo så lenge da.

Da vet dere iallefall det, hvis dere ikke visste det fra før da.

Over og ut

Ganske elendig av El-kjøp da.Sende tilbake spillene som ikke fungerer :) Det er klart spillene fungerer. De kunne f.eks. ha undersøkt hvorfor spillet ikke fungerer og gitt tips til de pc kundene som kjøpte det og hva som måtte gjøres :roll:

Selfølgelig er det og dårlig av EA som ikke har fikset dette problemet etter at de gav ut demoen for lenge siden. Mange sinte sjeler som satt igjen med samme problemet. At de heller ikke har fått samlet sammen en patch for spillet er ikke mindre en tragisk. EA skjerp dere! :thumbdown:

Lenke til kommentar

så alle som skal handle spillet i julegave f.eks. bør gå innom ea for å sjekke at spillet faktisk funker? det er det dummeste jeg har hørt.

det er klart at det er ea sitt ansvar å sende ut et produkt som ikke virker, og jeg skjønner godt at elkjøp, og vi (comptuercity), sendte tilbake spillene. er bedre å selge noe som funker, enn å bruke tid, og penger, på å få kunder som egentlig ikke vet hva de gjør til å begynne å endre på alt av innstillinger i pcen sin.

Lenke til kommentar

"Sende spillet tilbake"? Hva er det for no tull, det er en CD-plate eller to, funker det ikke så funker det ikke, det er ikke akkurat en Microbølgeovn som kan repareres. Har forresten aldri kjøpt spill på butikker som EL-kjøp (eller datautstyr for den saks skyld). De vet overhodet ikke hva de selger, og kan dermed ikke reagere korrekt på en klage. "Sende spillet tilbake" - LAFF!

Hadde problemer med et spill jeg kjøpte på Ram & Rom (Blitzkrieg), der selve CD'en var ødelagt (Bad Sector). Da fikk jeg bare et nytt spill over disken, så var alt i orden. Resten av jobben - Retur av ødelagt disk, samt rapportering av problemet tok Ram & Rom seg av, som seg hør og bør.

Alt for mange lar seg lokke av tåpelige tilbud, jeg går BARE på butikker der jeg opplever god service. Dette gjelder alt jeg kjøper - fra klær til datautstyr. Om det ikke finnes NOE SOM HELST alternativ, så finner du ikke meg i en butikk som El-kjøp, der services suger.

Mvh.

SvUpP

Lenke til kommentar
"Sende spillet tilbake"? Hva er det for no tull, det er en CD-plate eller to, funker det ikke så funker det ikke, det er ikke akkurat en Microbølgeovn som kan repareres. Har forresten aldri kjøpt spill på butikker som EL-kjøp (eller datautstyr for den saks skyld). De vet overhodet ikke hva de selger, og kan dermed ikke reagere korrekt på en klage. "Sende spillet tilbake" - LAFF!

Hadde problemer med et spill jeg kjøpte på Ram & Rom (Blitzkrieg), der selve CD'en var ødelagt (Bad Sector). Da fikk jeg bare et nytt spill over disken, så var alt i orden. Resten av jobben - Retur av ødelagt disk, samt rapportering av problemet tok Ram & Rom seg av, som seg hør og bør.

Alt for mange lar seg lokke av tåpelige tilbud, jeg går BARE på butikker der jeg opplever god service. Dette gjelder alt jeg kjøper - fra klær til datautstyr. Om det ikke finnes NOE SOM HELST alternativ, så finner du ikke meg i en butikk som El-kjøp, der services suger.

Mvh.

SvUpP

Høres nesten ut som om det er Elkjøp sin feil at spillet er proppet med feil :roll:
Lenke til kommentar
så alle som skal handle spillet i julegave f.eks. bør gå innom ea for å sjekke at spillet faktisk funker? det er det dummeste jeg har hørt.

det er klart at det er ea sitt ansvar å sende ut et produkt som ikke virker, og jeg skjønner godt at elkjøp, og vi (comptuercity), sendte tilbake spillene. er bedre å selge noe som funker, enn å bruke tid, og penger, på å få kunder som egentlig ikke vet hva de gjør til å begynne å endre på alt av innstillinger i pcen sin.

Ja seff er det deres ansvar at spillet skal funke. Men hjelper det så veldig mye å få en tilsvarende kopi som heller ikke "funker"?

Lenke til kommentar

Selfølgelig er det og dårlig av EA som ikke har fikset dette problemet etter at de gav ut demoen for lenge siden. Mange sinte sjeler som satt igjen med samme problemet. At de heller ikke har fått samlet sammen en patch for spillet er ikke mindre en tragisk. EA skjerp dere! :thumbdown:

EA patche spill? Narr meg ikke til å le... :roll:

Lenke til kommentar
Big deal å måtte ta seg ett par ekstra tasteklikk i kontrollpanel før spilling :)

Jau, jeg husker når jeg ladge egne boot disker i DOS for hvert spill med egne QEMM minneinstillinger osv. og egne AUTOEXEC.BAT og CONFIG.SYS som ble skreddersydd....

Var sånn jeg lærte meg DOS... Jeg måtte bare for å få spilla mine til å fungere :devil:

Mvh.

SvUpP

Lenke til kommentar

Etter min mening er Elkjøp og de andre som har sendt hele opplegget tilbake de eneste som har gjort det riktige. Spill som overhodet ikke fungerer, er det ingenting annet å gjøre med enn å bare sende det tilbake til produsenten. "Dmå jo bare .." er overhodet ingen unnskyldning, sånt som dette skal bare ikke skje. Og de burde strengt tatt ha tatt tegninga når det var problemer med demoen.

Lenke til kommentar
Etter min mening er Elkjøp og de andre som har sendt hele opplegget tilbake de eneste som har gjort det riktige. Spill som overhodet ikke fungerer, er det ingenting annet å gjøre med enn å bare sende det tilbake til produsenten. "Dmå jo bare .." er overhodet ingen unnskyldning, sånt som dette skal bare ikke skje. Og de burde strengt tatt ha tatt tegninga når det var problemer med demoen.

Helt klart. Men kunden må jo få enten et nytt spill (om det er diskene det er problemer med), eller tilgodelapp (om det er bugs som ikke er patchet), eller hjelp med å finne løsninger (tips om oppgradering av drivere, patcher etc.).

Å bare ta spillet som om det var en fryser som kan sendes til reparasjon funker dårlig.

Mvh.

SvUpP

Lenke til kommentar

Har et annet problem jeg.. noen ganger når et race skal starte henger bilde seg..

Ser det samme bilde hele tiden mens lyden går normalt.. kan høre at racet starter osv.. Eneste utvei da er å trykke ctrl alt delete.. Dette skjer i race nr 6, da jeg skal ta andre race i denne turneringen

Noen som har dette problemet eller veit hvordan man fikser det?

Endret av jin_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...