zeebra Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Daniel 12 - 10. “Many shall be purified, and made white, and tried; but the wicked shall do wickedly: and none of the wicked shall understand; but the wise shall understand.” "Mange skal bli renset og tvettet og lutret. Men de ugudelige skal fortsette i sin ugudelighet, og ingen av dem skal skjønne noe. Men de forstandige skal forstå." Lenke til kommentar
afterall Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Er ikke dette nettopp så vagt at det kan gjelde når som helst, hvor som helst? 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Jo, tar man det ut av sammenheng som jeg har gjort.. Du er velkommen til å lese det i sammenhengen det er skrevet i. Jeg bare la merke til dette kraftfulle verset nylig, og synes det var viktig. Men det er jo også gjeldene generelt sett ja. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Er ikke dette nettopp så vagt at det kan gjelde når som helst, hvor som helst? Bibel sitater har en tendens til å være veldig vage, de sier veldig lite og lar folk tolke det dit de vil selv.. på godt og vondt. Skulle ikke forundre meg om D10-12 var en inspirasjon for en viss tysker. “Many shall be purified, and made white, and tried; but the wicked shall do wickedly: and none of the wicked shall understand; but the wise shall understand.” Befolkningen skal renses, testes og gjøres hvit. Restene, de som er en styggdom, de som lever i slummen og bedriver dank, ingen av disse vil skjønne noe, men de vise, de hvite brødre, de vil forstå.. mein kampf. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå