sussss Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 minus22c Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Flotte vinter bilder men 1 er nok det liker best. Det jeg ikke liker er du burde reist til Norge på vinter ferie og ikke Sverige. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Värmland er et flott fylke, landskap Er ikke bare Norge, men er flott mange plasser der Ja som i nordland, der jeg bor Flotte vinter bilde, enig v1 er best Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Flotte vinter bilder men 1 er nok det liker best. Det jeg ikke liker er du burde reist til Norge på vinter ferie og ikke Sverige. Hej Jarle..ja det med om det skal være Norge eller Sverige...det er også mange smukke steder i Sverige som minder om Norge..men Norge har man de høje smukke fjelde..der var vi også for et par år siden om vinteren ..Denne vinter i Sverige omkring Hovfjellet..de har haft rigtig meget vinter i år lige siden December måned med masser af sne...der lå faktisk ½ meter over det hele nogen steder lidt mere..elsker den stilhed der er omkring en ..også møde med Elgen 5 stk fik jeg set..Takker for din kommentar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Värmland er et flott fylke, landskap Er ikke bare Norge, men er flott mange plasser der Ja som i nordland, der jeg bor Flotte vinter bilde, enig v1 er best Mvh Leif Hej Leif mange tak for hyggelig kommentar..ja mange smukke steder både i Norge og Sverige..hvis man rejser lidt der op af...vi havde 700 km kørsel til dette sted...bliver lidt langt at køre videre til Norge og det koster lidt for meget i vejafgift...det skal man heldigvis ikke betale i Sverige ...kun hvis man køre igennem Göteborg på et bestemt tidspunkt Hilsen Suss Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Er dette soft-is på en grankvist? Morsom og litt uvanlig komposisjon, med rene fine farger. Trodde dere hadde nok snø hjemme. Det høres ikke akkurat ut som det er i Värmland du har vært, det er jo ikke mye värme i minus 22 grader. Tre fine, vinterlige bilder. Mitt valg blir det samme som Jarle. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Värmland er et flott fylke, landskap Er ikke bare Norge, men er flott mange plasser der Ja som i nordland, der jeg bor Flotte vinter bilde, enig v1 er best Mvh Leif Hej Leif mange tak for hyggelig kommentar..ja mange smukke steder både i Norge og Sverige..hvis man rejser lidt der op af...vi havde 700 km kørsel til dette sted...bliver lidt langt at køre videre til Norge og det koster lidt for meget i vejafgift...det skal man heldigvis ikke betale i Sverige ...kun hvis man køre igennem Göteborg på et bestemt tidspunkt Hilsen Suss Hei Suss. Ikke greit at betale veiavgifter, bedre då at ikke gi de rike skattelettelser og bruke pengene til veier då. Ja er lange avstand til nordland og andre flotte plasser i Sverige og Norge. Nær jeg flyttet fra Skåne til Andøya i 2002, kørde vi 2258 km. Overnattet tre netter på hotell, og gikk greit då Ha en fin mandags kveld Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Hei Suss! Det blir en egen behagelig stillhet når snøen ligger over landskapet. Det er deilig synes jeg også. Synd du ikke fikk brukt skiene bare... Fine bilder alle tre, men V1 blir favoritten. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Värmland er et flott fylke, landskap Er ikke bare Norge, men er flott mange plasser der Ja som i nordland, der jeg bor Flotte vinter bilde, enig v1 er best Mvh Leif Hej Leif mange tak for hyggelig kommentar..ja mange smukke steder både i Norge og Sverige..hvis man rejser lidt der op af...vi havde 700 km kørsel til dette sted...bliver lidt langt at køre videre til Norge og det koster lidt for meget i vejafgift...det skal man heldigvis ikke betale i Sverige ...kun hvis man køre igennem Göteborg på et bestemt tidspunkt Hilsen Suss Hei Suss. Ikke greit at betale veiavgifter, bedre då at ikke gi de rike skattelettelser og bruke pengene til veier då. Ja er lange avstand til nordland og andre flotte plasser i Sverige og Norge. Nær jeg flyttet fra Skåne til Andøya i 2002, kørde vi 2258 km. Overnattet tre netter på hotell, og gikk greit då Ha en fin mandags kveld Mvh Leif Det var godt nok mange km..py ha...så er man træt af at sidde i bilen og benene har sikkert fået noget uro Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Hei Suss! Det blir en egen behagelig stillhet når snøen ligger over landskapet. Det er deilig synes jeg også. Synd du ikke fikk brukt skiene bare... Fine bilder alle tre, men V1 blir favoritten. Hej Helene..ja det med ski..det er jo ikke noget vi er vandt til ...jeg tænkte bare på at gå mig nogen smukke ture i ro og fred..og det fandt jeg meget af...takker for din kommentar Hilsen Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Värmland er et flott fylke, landskap Er ikke bare Norge, men er flott mange plasser der Ja som i nordland, der jeg bor Flotte vinter bilde, enig v1 er best Mvh Leif Hej Leif mange tak for hyggelig kommentar..ja mange smukke steder både i Norge og Sverige..hvis man rejser lidt der op af...vi havde 700 km kørsel til dette sted...bliver lidt langt at køre videre til Norge og det koster lidt for meget i vejafgift...det skal man heldigvis ikke betale i Sverige ...kun hvis man køre igennem Göteborg på et bestemt tidspunkt Hilsen Suss Hei Suss. Ikke greit at betale veiavgifter, bedre då at ikke gi de rike skattelettelser og bruke pengene til veier då. Ja er lange avstand til nordland og andre flotte plasser i Sverige og Norge. Nær jeg flyttet fra Skåne til Andøya i 2002, kørde vi 2258 km. Overnattet tre netter på hotell, og gikk greit då Ha en fin mandags kveld Mvh Leif Det var godt nok mange km..py ha...så er man træt af at sidde i bilen og benene har sikkert fået noget uro Ja er mange km, men med tre hotellnetter og mange stop og nyde naturen, så går det greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg