Leif Olsson Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Dagens modell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Du er en mester på fuglebilder ? Endret 12. mars 2018 av Torhild Jansen Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Takk til Torhild og Helene, før at dokker stakk innom med hyggelige kommentarer ?? Vinter igjen, med masse snø ikveld ? Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Takk til Torhild og Helene, før at dokker stakk innom med hyggelige kommentarer ?? Vinter igjen, med masse snø ikveld ? Mvh Leif ? Jeg skrev "mester på fuglebilder" Så er det blitt noe helt annet ????? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Syntes at bildet er noe uskarp fra nederst på nakken og nedover eller ser jeg feil ? ellers et meget bra bilde .P Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Takk til Torhild og Helene, før at dokker stakk innom med hyggelige kommentarer Vinter igjen, med masse snø ikveld Mvh Leif Jeg skrev "mester på fuglebilder" Så er det blitt noe helt annet ????? Ja blev noe annet, tulle...... Ha en fin dag Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Syntes at bildet er noe uskarp fra nederst på nakken og nedover eller ser jeg feil ? ellers et meget bra bilde .P Ja er lit uskap nederst. Takk før kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Kjempebilde dette her , skapt der det er fokusert. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Kjempebilde dette her , skapt der det er fokusert. Takk jarle-60, før " fokusert " kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Veldig flott portrett av skarv dette. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Ingen kommentar. Mvh.Sylvi Listhaug OK da må vel jeg gjøre det. Fint portrett av en utpreget rovfugl. Er de runde flekkene fukt eller vann - på linsa? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Veldig flott portrett av skarv dette. Godt jobbet! Takk takk Melvin. Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Ingen kommentar. Mvh.Sylvi Listhaug OK da må vel jeg gjøre det. Fint portrett av en utpreget rovfugl. Er de runde flekkene fukt eller vann - på linsa? Mvh.Oddvar Sylvi? Oddvar? Veit ikke hva den heiter eller kønn? Men fin hva den ? flekkene er drit i vattnet ? Takk før din hyggelige kommentar ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg