Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegangsbil max 100 000kr

Anbefalte innlegg

Heisan! Jeg bor i Oslo og fyller 18 år til sommeren og skal altså kjøpe min førstegangsbil. Jeg driver å ser på forskjellige biler innen prisklassen på 100 000kr men føler jeg ikke kommer noen vei i og med at det er så mange typer osv. Ønsket mitt er en 5 dørs bil med så lav km stand som mulig. Bilen skal brukes til litt kjøreturer, kjøring til trening osv og jobb. Når det kommer til merke ønsker jeg et bra merke. Har sett på blandt annet Audi og VW. Når det kommer til vedlikehold av bilen er jeg uerfaren men er villig til å prøve å fikse den selv via å se på Youtube osv enn å sende den på verksted om det ikke er nødvendig. 

Endret av Maskinen123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Audi og VW.

Ikke glem å kjøpe verktøykasse og stressball.

On e serious note: Se etter bensinbil. Og styr unna VW, BMW, Audi og Merce; hvis du har lite penger til vedlikehold, forsikring og verditap

Sant nok, noen linker du vil anbefale å se på?

Lenke til kommentar

Skal du betale forsikringen selv og skal forsikringen stå på deg alene? Da er det fort gjort å bare glemme mye fra BMW, Audi, og VW. Men på den andre siden er det smart å starte med forsikring så tidlig som mulig. Du opparbeider deg bonus, og i mange tilfeller får du tilbakebetaling som ungdom.

Selv har jeg forsikring hos Eika, og etter 5 år uten noen skader, fikk jeg tilbakebetalt 5000 kroner. I tillegg er det ganske enkelt å forhandle seg til bedre priser og mer bonus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...