Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Måslia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 bildet er i grunn for pent til at det er noe, Mulig litt stygt sagt om et så flott bilde. Sort hvit ville kanskje gjøre bildet mer spennende. Bare en tanke om et fint bilde. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Nice peace of work lady With best regards Lajf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 bildet er i grunn for pent til at det er noe, Mulig litt stygt sagt om et så flott bilde. Sort hvit ville kanskje gjøre bildet mer spennende. Bare en tanke om et fint bilde. Hahah...ja jeg skjønner hva du mener. Et pent men litt kjedelig bilde. Jeg lagde en sort/hvitt variant, da ble det litt mer spennende kanskje. Takk for din ærlige tilbakemelding, det settes pris på Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Nice peace of work lady With best regards Lajf Thank you dear Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Hei, nydelige bilder - begge to. Men hvorfor ikke benytte originalen? Synes den er like vakker. Er det 2 skiløpere vi ser i bakgrunnen? Tenk å kunne ha slike opplevelser. Mvh.Oddvar Endret 11. mars 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Nice peace of work lady With best regards Lajf Thank you dear Leif U R Velcome ? Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 bildet er i grunn for pent til at det er noe, Mulig litt stygt sagt om et så flott bilde. Sort hvit ville kanskje gjøre bildet mer spennende. Bare en tanke om et fint bilde.Hahah...ja jeg skjønner hva du mener. Et pent men litt kjedelig bilde. Jeg lagde en sort/hvitt variant, da ble det litt mer spennende kanskje. Takk for din ærlige tilbakemelding, det settes pris på Syntes denne S/H varianten ble spennende. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Som et maleri ...enkelt og fint ser det bestemt ud Hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg