Gå til innhold

iPhone/Huawei/Samsung-dilemmaet

Hvilken telefon er best?  

17 stemmer

1. 1. Hvilken telefon ville du valgt?

• iPhone X
      5
    • iPhone 8 Plus
      2
    • Huawei Mate 10 Pro
      8
    • Samsung s8
      2

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt iPhone i rundt 8 år, og er egentlig veldig fornøyd med det. Men nå har min iphone 6 begynt å ha så dårlig lyd, at jeg klarer ikke snakke i telefonen lenger. Prisen på iphone har gått såpass opp at jeg har begynt å snuse litt på andre telefoner. 

Jeg er litt fristet av Huawei Mate 10 Pro, da jeg har hørt mye bra om den, den ser fin ut og det ser ut til at den har en god brukervennlighet for en vant iphonebruker. Den har også dual sim, som er positivt (bor i utlandet og har norsk + lokal mobil i dag).

Har også hørt mye bra om samsung, men jeg får litt flashback til min gamle HTC som jeg ikke synes var brukervennlig på noen som helst måte. 

Vurderer fortsatt å fortsette med iphone, men jeg synes X er i overkant dyr, og er redd jeg vil synes at 8 er for "lik" min 6'er. 

Hva ville dere selv valgt? Og hva tror dere jeg kommer til å merke mest i en evt. overgang fra iphone til huawei/samsung?

Er veldig takknemlig for alle innspill! :)

Endret av Lundingen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Synes det er gøy å prøve noe nytt, og ville uansett vært sikker på at 4G-tale og wifi-tale har støtte.

I dette tilfellet ville jeg valgt Huawei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...