AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Hei, jeg er en gutt på 22 år som har vært sammen med kjæresten min i over 2 år. Vi har det veldig fint sammen, og er sammen nesten hver eneste dag. Vi har ikke flyttet sammen enda, men vi sover hos hverandre ganske ofte. (flere ganger i uken). Det eneste jeg er litt misfornøyd med er at jeg synes det er litt lite sex i forholdet. Vi har det i gjennomsnitt 2 ganger i måneden. 3 en sjelden gang. Dette gjør meg litt frustrert til tider. Jeg har prøvd å snakke om det, men føler at jeg ikke får noe ordentlig svar da jeg tar det opp. Jeg har også googlet litt rundt og sett at folk mener at 2-3 ganger i uken er gjennomsnittlig. Så da ligger vi altså langt under det. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan si, eller prøve for å øke dette? Jeg er litt blank her dessverre... Anonymous poster hash: d75cf...fe9 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Kort fortalt; få frem at dette er noe som er viktig for deg. Og at det er noe som kjæresten din må jobbe med for at dere skal fungere. Du må gjerne ytre at du kan være behjelpelig om det trengs. Jeg ville revurdert hele forholdet om dette ikke løste seg. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Skal prøve det igjen. Får håpe på en bedre samtale om dette neste gang. Jeg er veldig glad i denne jenta og synes nesten det å gjøre det slutt pga for lite sex blir for dumt, så jeg håper virkelig at jeg og hun klarer å finne ut en løsning. Anonymous poster hash: d75cf...fe9 Lenke til kommentar
valen Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Hvorfor har dere så lite sex. Gjør du det du kan for å få ønsket mengde? Antar du har har prøvd det før du satt deg ned for å snakke med henne. Altså de vanlige tingene for å vekke hennes interesse. Du sier du har prøvd å snakke med henne, bra! Det som bekymrer meg er hvordan du beskriver reaksjonen hennes da du prøvde. Høres på meg som din kjæreste er mindre modern/reflektert kanskje endel yngre, i såfall kan det komme med tiden. Å leve i et forhold der den en parten er ute av stand til å kommunisere vil bli vanskelig før eller siden uansett. Prøv selvsagt igjen, når du ikke gjennom så vil jeg påsto at du har langt større problem i forholdet enn en følelse av for lite sex. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Gjennom sex ytrer man kjærlighet og bygger opp forholdet med partneren sin. At en tar dette fra kjæresten sin er usunt og egoistisk. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Jeg ser hva du mener JokerJævel. Det er et godt poeng. Valen: Jeg føler hvertfall at jeg har gjort det jeg kan for å prøve å øke mengden. Er det noe spesielt du tenker at jeg kan prøve? Jeg og kjæresten min er jevngamle, og de gangene vi pleier å ha sex er når vi skal legge oss. De aller fleste gangene når jeg prøver å ta initiativ til det, så får jeg bare beskjed om at hun er for sliten og vil sove. Jeg har foreslått at vi kan heller prøve å ta det litt tidligere på dagen, men det er ikke alltid lett fordi begge går på skole eller jobber, og vi har arbeid vi må gjøre som feks lekser i løpet av dagen. Hun går også et ganske tøft studie der hun må lese mye i løpet av dagen, og jeg tror det gjør henne sliten og stresset med tanke på eksamener. Det er også som regel alltid jeg som tar initiativ. De gangene hun vil ha sex, så pleier hun å spørre litt tidligere på dagen. "Skal vi ** i kveld?" Og da er ikke jeg vond å be. Jeg er litt lei av at det er alltid jeg som tar initiativ, og blir som regel avvist. Jeg er også den aller første hun hadde sex med, så jeg vet ikke om uerfarenhet og kanskje prestasjonsangst kan være en del av faktorene for at det blir litt lite? Jeg føler at vi kommuniserer veldig godt på alle andre måter, og er alltid støttende for hverandre. Men akkurat her sliter jeg litt med kommunikasjon... Anonymous poster hash: d75cf...fe9 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Har man forskjellig sexdrift, så har man forskjellig sexdrift. Er dama di fornøyd med dagens mengde sex og ikke er i stand til å komme deg i møte, så har du valget om å enten lære deg å leve med det eller bryte opp. Sex er ingen menneskerett. Å ikke ville ha mer sex enn man er komfortabel med er aldri hverken egoistisk eller usunt. Man må finne seg mennesker som har en sexdrift som er nær nok til sin egen at man kan enes om noe begge er fornøyd med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Det er også som regel alltid jeg som tar initiativ. De gangene hun vil ha sex, så pleier hun å spørre litt tidligere på dagen. "Skal vi ** i kveld?" Og da er ikke jeg vond å be. Jeg er litt lei av at det er alltid jeg som tar initiativ, og blir som regel avvist. Jeg føler at vi kommuniserer veldig godt på alle andre måter, og er alltid støttende for hverandre. Men akkurat her sliter jeg litt med kommunikasjon... Anonymous poster hash: d75cf...fe9 Skal ikke si at vi er i samme situasjon for det er vi ikke men noen likhetstrekk er det jo. I begynnelsen av forholdet hadde vi masse sex, nesten når og hvor som helst. Nå er jeg i samme situasjon som deg hvor det fort kan være kun 2 ganger på en måned. Dette er alt for lite for meg, noe jeg også har nevnt flere ganger. Sist jeg ble avvist sa jeg klart i fra at vi bare kunne begynne å ha sex med andre i og med at vi ikke har dette sammen... Jeg er mye mer sulten på sex enn hun og hun sier hun er sliten for det meste. Jeg forstod virkelig at hun faktisk var sliten når hun gir meg klarsignal til å ha sex med andre og hun sier at hun går nå ingen steder for hun elsker meg såpass sa hun. Hun på den andre siden ville ikke ha sex med andre. Jeg vil helst ikke ha sex med andre bare så det er klart. Begynte jo å lure på at det var jeg som var årsaken til at hun nesten aldri ville, men det var jo ikke det. Det er slik med oss menn at vi er stort sett mer sulten etter sex enn hva kvinnene er, forbehold med visse unntak. Synes egentlig litt synd på min kjære for tror jeg er en av de som har mest sex lyst Ett annet poeng er at for min egen del blir sexlivet kjedelig hvis en skal drive å planlegge det. Noen ganger mistet jeg også gnisten til sex når jeg ble avvist støtt og stadig så jeg begynte å takke nei når først hun ville også. Følte jeg la ett press på henne til tider angående sex og da mistet jeg lysten. Det har bedret seg når sant skal sies. Vi har vært sammen i godt over 10 år, nærmere 20 enn 10. At slikt oppstår kan vel være ganske så normalt for oss. Anonymous poster hash: d951a...7d8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg