ChrZZ Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Ikke kjøp. Støvsugeren er helt greit den, men appen ber om alt av tilganger. Kalender, kontakter, mikrofon, kamera og masse mer. Lurer på hvorfor en god del statlige organisasjoner ikke tillater ansatte å bruke Xiaomi-telefoner.... I tillegg trenger den "sky"-tilgang for å fungere. Fjern internettilgangen og se om du får støvsugd En støvsuger burde kunne fungere uten å vite hvem du er, hvor mange venner du har og sky-tilgang. Neste hvitvareprodukt vil vel kreve at jeg setter opp kamera på soverommet og badet før den vil fungere. Tek.no burde ta hensyn til denne type aspekter når produkter testes, men .... tydeligvis ikke. Sad Dette høres ut som et Android-problem. På iOS så ber den om følgende: Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg tok den med hjem til faren min som ikke har bredbånd. Og den støvsugde da utmerket der. Man får riktignok ikke oversikt på app, men er man så mistenksom så får man hvertfall støvsugd. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 I tillegg trenger den "sky"-tilgang for å fungere. Fjern internettilgangen og se om du får støvsugd En støvsuger burde kunne fungere uten å vite hvem du er, hvor mange venner du har og sky-tilgang. Neste hvitvareprodukt vil vel kreve at jeg setter opp kamera på soverommet og badet før den vil fungere. Dette er tøv. Støvsugeren har en knapp for start og stopp, den fungerer helt fint uten nettverk. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Man kan i tillegg velge å ikke gi appen tilgang til alt som listes over, og da er det et ikke-problem. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hvor bestiller dere børster etc fra? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Du kan i hvert fall kjøpe det hos Multicom. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Om det ikke er noe hastverk så kan du bestille fra kina. https://www.ebay.com/itm/Main-Brush-2pcs-HEPA-Filter-2pcs-Side-Brushes-for-Xiaomi-Mi-Robot-Vacuum-C5S2/113155443609?epid=6020135880&hash=item1a58970b99:g:AGQAAOSwVqlbTuDo 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Ikke kjøp. Støvsugeren er helt greit den, men appen ber om alt av tilganger. Kalender, kontakter, mikrofon, kamera og masse mer. Lurer på hvorfor en god del statlige organisasjoner ikke tillater ansatte å bruke Xiaomi-telefoner.... I tillegg trenger den "sky"-tilgang for å fungere. Fjern internettilgangen og se om du får støvsugd En støvsuger burde kunne fungere uten å vite hvem du er, hvor mange venner du har og sky-tilgang. Neste hvitvareprodukt vil vel kreve at jeg setter opp kamera på soverommet og badet før den vil fungere. Tek.no burde ta hensyn til denne type aspekter når produkter testes, men .... tydeligvis ikke. Sad Er det mi home appen du snakker om? Endret 29. september 2018 av Villfaren Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Om det ikke er noe hastverk så kan du bestille fra kina. https://www.ebay.com/itm/Main-Brush-2pcs-HEPA-Filter-2pcs-Side-Brushes-for-Xiaomi-Mi-Robot-Vacuum-C5S2/113155443609?epid=6020135880&hash=item1a58970b99:g:AGQAAOSwVqlbTuDo Er dette det samme man får hos Multicom? Eller er det kopier med dårligere kvalitet? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Har begynt å se litt på robotstøvsugere, og det virker som denne er den som gir mest for pengene? En av de beste, pluss ikke like dyr som toppmodeller hos andre? Hvor høy bør nederste kant på møblene være for at denne skal komme til under? 10 cm? Og ikke minst, er moppen mikrofiber? Edit: Ja! Endret 30. september 2018 av hekomo Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Er dette det samme man får hos Multicom? Eller er det kopier med dårligere kvalitet? Sannsynligvis samme greia. Bruker det på min og er tilsvarende det støvsugeren kommer med. Finnes to typer filter da, ett i papir og ett som kan vaskes med vann. 2 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Vet det finnes noen mer kompliserte, og kanskje litt gamle løsninger for å samkjøre Google Home og RoboRock s50. Men er det noen her som har prøvd, eller vet om det finnes noen enklere løsninger for oss som ikke er hobbyprogrammerere? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Om det ikke er noe hastverk så kan du bestille fra kina. https://www.ebay.com/itm/Main-Brush-2pcs-HEPA-Filter-2pcs-Side-Brushes-for-Xiaomi-Mi-Robot-Vacuum-C5S2/113155443609?epid=6020135880&hash=item1a58970b99:g:AGQAAOSwVqlbTuDo Er dette filter som kan skylles? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Hvor kjøper man billig magnetisk vegg, forresten? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Er dette filter som kan skylles? Det er jeg usikker på. Men jeg vil ikke annbefale disse vaskbare. Dem som ikke er det er mye enklere å holde ren å pen. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Vet det finnes noen mer kompliserte, og kanskje litt gamle løsninger for å samkjøre Google Home og RoboRock s50. Men er det noen her som har prøvd, eller vet om det finnes noen enklere løsninger for oss som ikke er hobbyprogrammerere? Hva er det du skal? Starte, pause og docke støvsugeren - eller få den til å kjøre til et bestemt område? Lenke til kommentar
per parker Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Er dette filter som kan skylles? Går fint. Jeg kjører de i oppvaskmaskinen Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Hva er det du skal? Starte, pause og docke støvsugeren - eller få den til å kjøre til et bestemt område? Noe sånt som dette: https://hackernoon.com/how-i-set-up-room-cleaning-automation-with-google-home-home-assistant-and-xiaomi-vacuum-cleaner-9149e0267e6d Men om produsenten kunne laget det noe mindre komplisert. Noe de kanskje har gjort med tiden? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 (endret) Noe sånt som dette: https://hackernoon.com/how-i-set-up-room-cleaning-automation-with-google-home-home-assistant-and-xiaomi-vacuum-cleaner-9149e0267e6d Men om produsenten kunne laget det noe mindre komplisert. Noe de kanskje har gjort med tiden? Tror det kan bli vanskelig å få det der til å bli mindre komplisert og enklere for forbrukerne. Google home har jo native støtte for å starte og stoppe støvsugern, men skal du få den til å gå til spesielle posisjoner må du nok programmere litt (som i linken) eller bruke appen manuelt. Endret 24. oktober 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Woods Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Snedig. Jeg har litt høye terskler, og min klatrer godt over. Har du oppdatert til siste firmware i appen? Mulig det er noe der. EDIT: Jeg kunne også tenkt meg å lagre kart, men nix nix. Hvor høye terskler har du? Selv ligger mine rundt 2,5 til 3 cm. Den skal klare 2, så jeg må legge på noen pyntelister på de verste stedene. Til dere andre som har høy dørterskel: del gjerne erfaringer. Har lett godt og lenge etter video, bilder og dokumentasjon på hvordan S50 håndterer disse. Virker som den skal klatre rimelig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå