kobayatzy Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Dere som bestilte fra Tekfreak, har dere mottatt varen, og hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
Voodoo666 Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Oppdatert: De sendte den med DHL express på dag 2 etter bestilling. Overraskelsen var stor, postet i Hong Kong, levert på dør i Fredrikstad dagen etter :-) 5 Års norsk reklamasjonsrett gjelder + ingen ekstra moms eller toll, prisen var den endelige (4990+189 i frakt). Meget fornøyd, anbefaler denne nettbutikken (cleanroom.no). De svarte også raskt på henvendelse via mail. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Multicom sendte ut før helgen. (Stolte ikke helt på de de andre og bestillte dær fra for sikkerhets skyld). Hvorden opplever dere den etter å ha eid den en stund? Er de hyppige med oppdateringer og er android appen god?. Og hvordan er støyen? Skal brukes hvor det er eldre personer store deler av døgnet. Endret 30. april 2018 av per parker Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Bestilte fra cleanroom.no på onsdag. Måtte spørre på fredag hvor sporingen var, siden det stod på siden at den skulle sendes neste arbeidsdag. Fikk svar kl 20.30 på fredag kveld av en hyggelig medarbeider. Fikk sporing fra DHL på lørdag. Pakke levert i dag. Veldig fornøyd med både service og leveringstid fra cleanroom.no! Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Hvordan takler denne dørstokker i praksis? Endret 2. mai 2018 av Ronald Ulysses Swanson Lenke til kommentar
Voodoo666 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Hvordan takler denne dørstokker i praksis? Jeg mener å ha lest at den klarer 2 cm, øket fra 1,5 cm på forrige modell. Og ja, den klarer dette i praksis. Som de fleste andre robotstøvsugere har den problemer på tepper med sorte felter. Jeg har dette, og har løst det med å 3D printe covere over de 4 cliff-sensorene. Instruksjon er her: www.thingiverse.com/thing:2729022 Hvis man da har en trapp, må man bruke magnetbånd for å stoppe den fra å falle ned. Er meget fornøyd med støvsugeren :-) Endret 2. mai 2018 av Voodoo666 Lenke til kommentar
per parker Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Hvordan får dere satt opp automatisk rengjøring? Siste delen av menyen er jo på kinesisk! Mi home, siste firmware. Har prøvd på to telefoner en med nougat 7.0 on en med oreo 8.1(valgte øverste alternativet og regner med det er full rengjøring?) Endret 5. mai 2018 av per parker Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Har valgt Engelsk språk på min app, har ingen problem med at menyen er på kinesisk. Velg "Profile" nede i høyre hjørne. Gå inn på 'Settings', nederst er det valg for språk. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) Har valgt Engelsk språk på min app, har ingen problem med at menyen er på kinesisk. Velg "Profile" nede i høyre hjørne. Gå inn på 'Settings', nederst er det valg for språk. Appen har hele tiden vært på Engelsk. (region Europe/language English). Men det er når man skal legge til "scenes" at siste trinnet er på Kinesisk. (trykker på +, device , så kommer valgene på Kinesisk. ) Appen er v5.1.30 https://photos.app.goo.gl/2nwcMo3jEoLfrjA52 Endret 3. mai 2018 av per parker Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Hvorfor bruker du scenes? Jeg trykker meg inn på støvsugeren i appen, trykker på de tre prikkene øverst til høyre og velger "Timer". Alt på engelsk og lett å sette opp automatisk støvsuging. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Takker. Appen er lite strømlinjeformet for og si det mildt, men har fått den satt opp for runden sin nå. Lenke til kommentar
dumlex0 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Dere som bestilte fra Tekfreak, har dere mottatt varen, og hvor lang tid tok det? Jeg la inn en bestilling forrige uke, og ringte gutta dagen etter at bestillingen var inne. Og ble fortalt at de skulle sende ut fortløpende. Med det fikk jeg da støvsugeren 2.mai. Veldig hyggelig service pr mail og telefon. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Man lager seg jo bare en snarvei direkte til støvsugeren på hjemmeskjermen. Slipper å gå via appen som er delvis kinesisk. Lenke til kommentar
efur Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Noen som kan komme med litt info ang. hvordan det er å bruke denne i flere etasjer? Har forstått det slik at kartet den lager blir slettet om en flytter den manuelt. Så om en flytter den opp i 2.etg for å støvsuge, så må den kartlegge på nytt i både 2. etg og når den kommer tilbake til 1.etg. Tar dette veldig lang tid? Og medfører det andre ulemper, feks. noe som forsvinner når det kartet som er lagret må lages på nytt ? Og er det noen andre ting som en kan lagre på kartet, feks soner eller ferdiglagrede mønstre (feks hurtigstøvsuging kun av kjøkken? Har fått med meg at en kan definere flere områder den skal støvsuge, så tar den kun de områdene og går tilbake til docken. Men må alt gjøres på nytt hver gang ? Endret 10. mai 2018 av efur Lenke til kommentar
efur Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 https://www.youtube.com/watch?v=hXKCHl_jJzI Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Den orienterer seg etter hva den ser, ikke etter et kart. Ellers hadde det jo blitt problemer hvis man f.eks flytter en stol. Kartet viser bare hvor den har vært. Lenke til kommentar
efur Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Ok. Tenkte kanskje at når den hadde kartet å gå etter, så slapp den å orientere seg helt på nytt og visste hvordan den skulle bevege seg i rommet ifht. veggene. Men den bruker jo selvsagt sensorene uansett. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Ok. Tenkte kanskje at når den hadde kartet å gå etter, så slapp den å orientere seg helt på nytt og visste hvordan den skulle bevege seg i rommet ifht. veggene. Men den bruker jo selvsagt sensorene uansett. Kjører seg en liten runde å titter litt først, før den tør å gi full gass. Fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Det er fint at man i Appen har mulighet for å sette hvor den skal gjøre rent, men for min del skulle jeg heller ønske å si hvor den ikke skulle gjøre rent. Jeg har f.eks. et spisebord med stoler som er litt trøblete. Det hadde vært greit og ekskludert dette området. Videre hvis man skal kjøre med våtmoppen hadde det vært fint å få ekskludert det man har av tepper. Ellers syns jeg den virker bra hittil. Mye mer stillegående og raskere enn min Netatmo BotVac, og setter seg ikke så mye fast. Den er også bedre over dørstokker. Liker også auto boost/turbo funksjon for tepper. Lenke til kommentar
efur Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 rart de ikke har klart å implementere virtuelle vegger i appen. eller de har kanskje valgt det bort bevisst, slik at de har noe nytt å komme med i v.3 Men slik jeg har forstått det så kan en definere flere områder den skal støvsuge, i form av firkant soner. Men det er jo litt styr å definere dette hver gang. Men om en iallefall kunne gjør det samme med soner en ikke ønsket å støvsuge så hadde det vært greit. Noen som har testet magnetstripene? En kunne jo feks laget noen flyttbare striper som en legger ut rundt et bord/teppe eller lignende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå