neLLo1337 Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 hei. jeg Får ikke lastet ned oreo og ja jeg har ikke TEN men NEE. har prøvd det meste og lurer på om det kan hjelpe og fabrikktilbake stille den har det noe og si? hver gang jeg restarter tlfen får jeg "Ny Tjenesteleverandør" og meldingen jeg får etter det er "For å bruke den nye tjenesteleverandørens apper og innstilinger må du utføre en full nullstiling av telefonen. Alle brukerdataene blir slettet, og det kan hende at enkelte tjenester ikke lenger er tilgjenglige." har dette noe med det at jeg ikke får oppdatert til Oreo? har prøvd nå siden 22.02 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 hei. jeg Får ikke lastet ned oreo og ja jeg har ikke TEN men NEE. har prøvd det meste og lurer på om det kan hjelpe og fabrikktilbake stille den har det noe og si? hver gang jeg restarter tlfen får jeg "Ny Tjenesteleverandør" og meldingen jeg får etter det er "For å bruke den nye tjenesteleverandørens apper og innstilinger må du utføre en full nullstiling av telefonen. Alle brukerdataene blir slettet, og det kan hende at enkelte tjenester ikke lenger er tilgjenglige." har dette noe med det at jeg ikke får oppdatert til Oreo? har prøvd nå siden 22.02 Begynn med å fortelle hvilken telefon det er snakk om, hva eksakt du får som feilmelding, får du opp varsel om at oppdateringen er tilgjengelig eller bare noe du selv mener skal være der? Fra ten Nee så gjetter jeg du har Samsung, har du koblet telefonen til pc og forsøkt å oppdatere den veien? Relevante detaljer menneske! Lenke til kommentar
neLLo1337 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) hei. jeg Får ikke lastet ned oreo og ja jeg har ikke TEN men NEE. har prøvd det meste og lurer på om det kan hjelpe og fabrikktilbake stille den har det noe og si? hver gang jeg restarter tlfen får jeg "Ny Tjenesteleverandør" og meldingen jeg får etter det er "For å bruke den nye tjenesteleverandørens apper og innstilinger må du utføre en full nullstiling av telefonen. Alle brukerdataene blir slettet, og det kan hende at enkelte tjenester ikke lenger er tilgjenglige." har dette noe med det at jeg ikke får oppdatert til Oreo? har prøvd nå siden 22.02 Begynn med å fortelle hvilken telefon det er snakk om, hva eksakt du får som feilmelding, får du opp varsel om at oppdateringen er tilgjengelig eller bare noe du selv mener skal være der? Fra ten Nee så gjetter jeg du har Samsung, har du koblet telefonen til pc og forsøkt å oppdatere den veien? Relevante detaljer menneske! Har en Samsung Galaxy s8. vet at en kompis av meg har lastet den ned på sin s8. når jeg prøver og oppdatere så får jeg "De nyeste oppdareingene har allerede blitt installer. Gjeldende versjon: G950FXXU1AQK7/G950FOXM1AQK7/G950FXXU1AQK7" Endret 11. mars 2018 av neLLo1337 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Shortshorter Shortest OTA oppdatering (det du prøver på) kommer i bolker, selvom vennen din har fått den betyr ikke automatisk at den er tilgjengelig for deg i samme øyeblikk. Forsøk å koble telefonen til pc med kies og sjekk der, det vanligvis ligger klart der. Eller vent, den kommer etterhvert Endret 11. mars 2018 av technicality Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Samsung Kies er vel noe man bruker på eldre telefoner. Er vel Samsung Smart Switch på nyere (Samsung S4\5 og nyere?) 2 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Samsung Kies er vel noe man bruker på eldre telefoner. Er vel Samsung Smart Switch på nyere (Samsung S4\5 og nyere?) Hva han sa, ?? har ikke hatt Samsung siden s3 Samsung smart switch da, takk for oppdatering merko Lenke til kommentar
neLLo1337 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 ShortshorterShortest OTA oppdatering (det du prøver på) kommer i bolker, selvom vennen din har fått den betyr ikke automatisk at den er tilgjengelig for deg i samme øyeblikk. Forsøk å koble telefonen til pc med kies og sjekk der, det vanligvis ligger klart der. Eller vent, den kommer etterhvert trur jeg venter for den der Kies greia funker ikke på s8 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) trur jeg venter for den der Kies greia funker ikke på s8 Du må bruke smart switch (som det allerede er skrevet her i tråden). Endret 11. mars 2018 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå