bergangster Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Ser at Deal prøver (og muligens klarer?) å leie meg et 50" projeksjons-TV til den nette sum av 384 kr/mnd (i 5 år...) her, evt et 42" til 329kr/mnd her. Er det noen som har sett noen av disse, og kan anbefale/fraråde meg noen av dem? Evt noen som har erfaring med Deal som utleier? Må innrømme at en 50" hadde vært greit å ha, av en eller annen grunn... Edit: Leif Endret 12. desember 2003 av bergangster Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Tja søk på google. Har du pengene så kjøp, men etter 5 år kan du ikke kjøpe den da. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Er ikke Deal leasing da? Slik at den er nedbetalt etter 5 år? Uansett ser jeg at den bare er på 50 Hz, og virker ikke så veldig bra. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Syns ikke helt projeksjons-TV er veien å gå. Synsvinkelen på dem er ganske dårlig, og for 23040 kr (det du betaler over 5 år) får du jo en fet prosjektor og et godt lerret, med både mye, MYE bedre bilde og topp synsvinkel. Men jeg vet ikke hva det koster å leie slikt (eller kjøpe på avbetaling for den saks skyld). Selv med kontantprisen på 13990 kommer du bedre ut av det med prosjektor og lerret. Bare min mening dog. EDIT: typo Endret 12. desember 2003 av bdd Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Er klar over at prosjektor-TV ikke er det beste men får, men ble litt blendet av en lav pris (i forhold til vanlig 32" ws) og et høyt tall... Hm... Så har jeg tv-kort, da, prosjektor... *tenke, tenke* Noen som har en personlig best-buy-favoritt på prosjektor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå