8DX8QO0Y Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Det er en rom som er laget for et år siden. Den kan være brukbar likevel, men er ikke batteriet i nettbrettet dårlig hvis det har ligget i skuffen i flere år? Ok. Nei jeg har vedlikeholdsladet det Lenke til kommentar
kaodd Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Har satt nettbrettet klart til å roote nå med PC, bruker Odin nyeste versjon, men finner ikke flash filen!! Hvor i helvete laster jeg ned den? Drittungen som laget bruksanvisningen gjemte den bak en mur av spam og svindel-linker. Hvor får jeg flash fil for Odin? se her: https://forum.xda-developers.com/galaxy-tab-3/general/guide-tab-3-lite-sm-t116goyave3g-sm-t3537832 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Har ikke sett selv, men lite versjonene pleier vel ikke være så populære, så det finnes nok ikke så mange nyere rom til de. Selv har jeg tab s, altså første versjon av Galaxy tab'ene, og den er sikkert 5 år gammel, og jeg har nå Android 7.1. Du får nok heller kjøpe en ny. En annen ting er at brettet ditt kan få et nytt og lenger liv hvis du går vekk fra Samsung rom, og heller bruker aosp. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 18. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2018 Jeg får ikke til disse greiene likevel... holder meg til ipaden. Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå