AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2018 Narkolangere bryter loven for vinnings skyld, og det er ikke et bra personlighetstrekk uansett hva man selger, om det er lakrispiper eller krokodil. Anonymous poster hash: 98860...af6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2018 Blir sex bedre med ecstasy? Hører det ikke er noen bivirkninger. Anonymous poster hash: 98860...af6 Personlig synes jeg ikke det. Som nevnt tidligere får man ofte midlertidig erektil dysfunksjon, og på litt høyere doser blir man så fjern at man ikke klarer å "være med", selv om det er godt. Den største forskjellen, bortsett fra det negative, er at det føles mye mer intenst ut i forhold til nærhet... det er liksom "ekstremt kos", og ikke "sex". For min del forsvinner i grunn alt det seksuelle og det blir bare "kos". Det kan bli fristende å ha sex med dama til tross for at man vet dette, rett og slett fordi det føles så utrolig intimt, men det er ikke bedre på "sex-måten". I alle fall ikke for meg. Ting som ER veldig digg er f.eks. å få/gi massasje, generell kos etc., men jeg vet at jeg ikke er alene om å miste "sexlyst" (og funksjon), og at det erstattes av "koselyst". Anonymous poster hash: 5c2a1...461 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Hold deg unna stoff, det er det eneste jeg kan si. Anonymous poster hash: cabd0...2a2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Jeg har prøvd det flere ganger, men det blir aldri noen suksess. Ereksjon er overhodet ikke noe problem, men jeg klarer aldri å komme. Endret 5. april 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hold deg unna stoff, det er det eneste jeg kan si. Anonymous poster hash: cabd0...2a2 Informativt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg