Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Hei. Jeg har et lite spørsmål til dere som sliter med depresjon og angst. Det gjør jeg nemlig. Jeg har ofte en pulserende varme når jeg er deprimert.. Er det andre der ute som opplever liggende? Sliter for tiden med depresjon og angst, og har slitet med det hele livet. Begynte med antidepressiva for ca. 5 år, men nå som jeg mistet jobben så er det mye hjemme foran dataen og da merker jeg det veldig at jeg er deppa. Når jeg snakker om pulserende varme er det som at det er noe varmt i meg som vil ut, som om det er noe luft eller noe som beveger seg og ut av huden.. Merkelige greier, men er usikker på hva dette er for noe. Takk for alle svar! Endret 10. mars 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
valen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hei. Man styrer i veldig liten grad hvilke tanker som dukker opp. Når tankene først dukker opp så velger man selv hva man ønsker gjøre med de som i neste instans vil påvirke dine følelser som kan påvirke ditt fysiske velbehag. Selvsagt kan man velge å bruke tanke aktivitet selv så man i minste grad blir distrahert av disse unødige tankene som dukker opp. Hvilke tanker er det som gjør deg deprimert? Neste gang de kommer anbefaler jeg deg å lytte til de i stedet for å ta aktivt del i de. Det vil nemlig være umulig for deg å lytte og tenke samtidig på denne måten vil dine destruktive tanker forsvinne av seg selv. Det er jo fullstendig galskap å aktivt velge å fortsette og tenke på de. For å oppsummere. Man velger selv hva man gjør med tankene sine og disse valgene vil påvirke dine følelser. Lykke til! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Kanksje noe med blodårene? Forslag: Sjekk for B12-mangel, ta 20 ml linfrøolje daglig (vegetabilsk omega 3) og spis nok c-vitamin. Endret 10. mars 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ta deg en tur til fastlegen, jernmangel, lite D-vitaminer og sikkert en masse annet rakkel som kroppen mangler er med på å gjøre folk deprimert og tiltaksløs.Spise ostepop og se på Baywatch finnes det ingen bevis på at folk har blitt bedre av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Hei! Takk for kommentaren, det er veldig godt å få konstruktive tilbakemeldinger på innlegget. Når det kommer til dette du nevner om å ikke ta aktiv del i tanker så er det jo ikke så pine meg dumt, men problemet er jo hvor enkelt er det å gjøre akkurat det? Det er jo veldig instinktivt hvordan man reagerer på en tanke, la oss si at jeg er uenig i den tanken som dukker opp, da vil jeg prøve å skyve det ut, og tenke at det er bare noe tull. Slik er det når jeg får tanker som er i strid med mine prinsipper i livet. Kanksje noe med blodårene? Forslag: Sjekk for B12-mangel, ta 20 ml linfrøolje daglig (vegetabilsk omega 3) og spis nok c-vitamin. Absolutt mulig! Har egentlig ikke tenkt på å nevne dette til legen min, men skal absolutt ta det til motmæle. Ta deg en tur til fastlegen, jernmangel, lite D-vitaminer og sikkert en masse annet rakkel som kroppen mangler er med på å gjøre folk deprimert og tiltaksløs. Spise ostepop og se på Baywatch finnes det ingen bevis på at folk har blitt bedre av. Igjen, høres absolutt ut som noe aktuelt. Når det kommer til det siste du skriver så har du selvsagt helt rett. Å drive å sitte foran PC-en dagen lang er nok ikke veien å gå, men litt av poenget er at jeg må ta meg selv i nakken og tvinge meg selv til å gjøre aktiviteter, noe jeg gjør, jeg har en frilanser jobb (jobber gratis) for et selskap som driver med det som interesserer meg, så dermed er jeg ihvertfall på vei til ett eller annet.. Endret 11. mars 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Spise ostepop og se på Baywatch finnes det ingen bevis på at folk har blitt bedre av. Der tar du feil. https://www.tv2.no/a/3434943/ Menn bør stirre på pupper daglig! Nå er det nemlig vitenskapelig bevist at det er sunt. Noen av oss har selvsagt visst det lenge, men nå er det vitenskapelig fastslått: Det er sunt å stirre på pupper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå