Leif Olsson Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 HAVØRN Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Flott positur på Hildur, fin glans i øyet. Jeg har vel sett skarpere bilder fra deg, men pytt sann Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Pytt san, kanske bedre med pytt i panne? Vansklig at kommer ørna nært, må bruke langt avstand. Så hva det sagt Takk før kommentar med " glans " Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Så lenge du gjør ditt beste er det helt OK for meg. Dette er i hvert fall mye bedre en hva jeg ville fått til. Du ser jo forskjell på kjønnene, jeg har noe å lære der også. Jeg skal ikke plage deg med flere ønsker, jeg lover. Tar jeg ikke feil blir neppe dette ditt siste fugleprtrett. God natt til deg. Hilsen Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Så lenge du gjør ditt beste er det helt OK for meg. Dette er i hvert fall mye bedre en hva jeg ville fått til. Du ser jo forskjell på kjønnene, jeg har noe å lære der også. Jeg skal ikke plage deg med flere ønsker, jeg lover. Tar jeg ikke feil blir neppe dette ditt siste fugleprtrett. God natt til deg. Hilsen Oddvar Hei Nei så riktig, dette er ikke mitt siste fugleportrett Takk før din hyggelig " ikke plagesame " kommentar Ænnå en flott søndag på Andøya, kom lit snø, men nå blå himmel igjen Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg