OscarWoHA Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Morn. Har valgt "Heavy Armor" som major-skill. Det angrer jeg på. Er det mulig å endre det til "Medium Armor". Finnes det programmer til å endre det? Er lvl 5. Og desperat. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Dette er rollespill! Du kan ikke bytte tennistalentet ditt mot et like godt badminton-talent. Men jeg tror ærlig talt ikke behovet er så stort folk flest at det lagd noen programmer for slikt. Sikkert mulig, men. Du får bare håpe på et bedre svar enn mitt. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Jeg forsøker ikke på juks, men det er bare så kjipt å ha Heavy Armor som major-skill når jeg skulle hatt Medium Armor... Jaja. Jeg får vel leve med det. Endret 12. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Burde ikke bruke Medium armor som main skill. Det er den desidert minst utvikla typen armor i hele Morrowind. Det fins nesten ikke sett eller deler med Armor som er Medium, bortsett fra Dwarven armor delene, og du ser mildt sagt ut som en blanding av maskin og and med den rustningen. Det er ingen av de store guildene som gir deg Medium armor som reward for oppdrag, du får enten light eller heavy armor. Hvis du synes Heavy armor er for tungt (og det er det jo), er Light Armor et mye bedre valg. Det finnes flust av forskjellige light typer, inkludert Glass Armor, som er det tøffeste i hele spillet å ha på. Men hvis du har Heavy Armor og ikke Light armor får du nesten ingen effekt av å bruke Light armor. Og omvendt, har du Light Armor og ikke heavy armor skill virker nesten ikke light armor. Tallet på Armor er helt avhengig av om du bruker samme type armor som main skillen din. Det blir skyhøyt hvis du har Glass Armor og mainskill Light Armor. Men er mainskillen din Heavy Armor er glass armor bitteliten armorverdi. Endret 12. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Få opp consolen og så skriver du enablestatreviewmenu Trykk så back helt til du får opp der hvor det står "answer his questions","filll out the forms yourself" osv. Husk på hvilke skills du vil ta vare på for du må velge alle på nytt. Og husk å legg fra deg alle eiendelene på bakken før du gjør det, fordi ellers blir de borte. Save etter du har forandret sakene og load den saven så har du skillsa du valgte. Enten funker dette, eller så har jeg bare rota. Lykke til mvh megamann Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Men ikke velg Medium Armor. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du Bitex.. har du prøvd Bloodmoon? Bare prøv det... der er det noe som heter nordic chainmail armor eller no.. og det er MINST like bra som glass.. og MYE tøffere. Men uansett så er Ordinator medium den og, og den holder mer en nok armor. Men du cobra.. hvis du er så desperat etter å får brukt medium.. så er det bare å bruke det, du blir flinkere og flinkere i medium hver gang du blir slått. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ordinator armor er sikkert vel og bra, men hele spillet blir jo så og si ødelagt av at alle ordinatorene i spillet går bananas på deg hvis du har på så mye som en del. Men såklart, hvis du gidder å slakte 4000000 ordinators mens du driver med helt andre quests, er det vel å anbefale. Skaffer deg hvertfall unødvendig mye kamper. Spilte gjennom Morrowind og Tribunal etter hverandre i høst, så tanken på enda mere Morrowind gjør meg fortsatt litt grønn i ansiktet. Vet ikke om jeg har savegamene mine heller. Men Bloodmoon blir sikkert testa engang. Det var jo på tide at de lagde NOE armor som funka for de stakkarene som valgte Medium Armor i begynnelsen. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Man finner ett fult sett av ordinator armor ved kogorhun... så masse ordinator slakting blir det ikke.. man kan også kjøpe og få taki det her og der. Jeg skal si deg detta bitex... BloodMoon er MYE større og mye bedre laget en tribunal... bare så du veit det. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hmm, jeg kunne godt tenkt meg å bytte ut et skill, ja... Og grunnen til at han vil bytte det ut er jo at hvis han ikke forbedrer seg i heavy nå så levler han jo ikke i samme fart som hvis han HADDE gjort det. I teorien vil det ha 10% å si (men sikkert litt mindre siden folk ikke flyr rundt og hogger løs på ham dagen lang), derfor kan jeg godt skjønne at han vil bytte hvis han har bedre tilgang på medium armor. Nå finnes det sikkert bedre medium armor enn det bonemold-settet jeg taslet rundt i, har blant annet hentet inn et par lånedeler fra et dreugh(?)-sett og det virker jo rimelig solid. Likevel er det kjekt hvis charen ikke er født med 75 i strength og man ikke vil bruke halve vekta si på rustningen en har på seg. Installerte forresten Tribunal idag og plutselig kom det et par mørkkledde folk som ville ha en bit av øksa mi - DE hadde fine klær de! Fikk inn rundt 3000 for et sånt sett, og nå har det kommet tre stykk. Nå begynner jeg bare å bli lei av at det konker til desktop 2-3 ganger om dagen... Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Man finner ett fult sett av ordinator armor ved kogorhun... så masse ordinator slakting blir det ikke.. man kan også kjøpe og få taki det her og der. Poenget var vel at ved å bruke ordinator armoren så blir du til stadighet angrepet av ordinatorer som ikke liker at du daffer rundt i samme uniform som dem, og da blir det mye slakting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå