Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uvanlige fetisjer

Anbefalte innlegg

Jeg blotter meg foran vinduet, foran meg står de samme damene hver dag og venter på bussen, de ser på meg og tissefanten. De er alt mellom 11-75 år gammel damer, og jeg tenner på dem seksuelt. Man skulle tro at de skulle skrike, rope, vinke et eller annet reaksjon, men de står bare der, ser verken ut som at de liker å stå og vente på bussen, også står jeg og runker dem. Dere som er damer hva tenker dere er grunnen til at de ikke reagerer på min handlinger, bare står der og ser på meg? Ingen av damene har prøvd å ta fram mobilen og ta bilde av meg under økten eller ringe politiet, hvorfor? Mulig de må gå til psykolog pga meg, søvnløse netter, angst osv. Hvis jeg hadde vært dem og ikke likt det så hadde jeg bare stått på én holdeplass før, 5 min gåtur etter jobb/skole er bare sunt, har de gitt opp kampen mot meg? Noen av dere som tenker på å gi meg en på trynet kanskje? Hvilke tanker har dere om meg og hva hadde dere gjort som offer, bare stått der og sett på?

Anonymous poster hash: 8a8bf...ff8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lukter troll av av deg. Tror de fleste hadde reagert om du stod naken foran vinduet. Hvis ikke, så er det rart de ikke har snakket med politiet enda, om det er mindreårige involvert.

Selv stod vi og mobbet en person som gikk naken fra badet sitt og foran et vindu for x antall år siden..Han var ikke så fornøyd!

Anonymous poster hash: 31b20...6dd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...