member-378285 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hvordan søker man tillatelse til å bo sammen med indianere i Amazonas? Jeg vil gi slipp på livet her i en storby sivilisasjon, og leve med urfolk på en primitivt måte. Noen som vet hvordan skal overleve og ikke minst ha et godt liv i den jungelen? Jeg kan spansk, må eventuelt lære meg stammespråket også, selv om de fleste forstår kroppsspråk. Spør meg gjerne om hvorfor jeg vil endre livet mitt så drastisk. Jeg vil dette 100% sikkert, og om jeg klarer å fullføre oppdraget er en annen sak. Noen av dere som også har hatt slike ønsker? Noen som har reist og bodd slik? Gi meg gode tips og råd som kan komme godt med. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Har tenkt det samme. Men ikke til amazonas, mer indianer stamme. Eller en spaca sekt. Kunne seriøst tenkt meg det, bare forlate dette meningsløse livet som er nå og prøve noe slikt. Lenke til kommentar
member-378285 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Wow jeg trodde jeg var den eneste som ønsket det. Vi må virkelig møtes og dra sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå