Teria Skrevet 10. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2018 Har nylig kjøpt meg iPhone og prøver nå å få til iMessage og FaceTime på mac-en min også. Jeg bruker apple-id på Mac-en og iPhonen, men hver gang jeg prøver å logge inn på både iMessage og FaceTime på mac-en står det bare "Det oppsto en feil under aktivering. Prøv igjen". Har googlet og prøvd mange forskjellige ting, men ingen ting fungerer. Både iMessage og FaceTime fungerer på mobilen min. Lenke til kommentar
Captain GITE Skrevet 27. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2018 Prøv dette: -Slå av tofaktorverifisering (Jeg hater denne funksjonen, drit irriterende) -Oppgradere til Sierra eller High Sierra: Bare High sierra er tilgjenlig, hvis du har gammel mac så last ned Sierra, linken finner du enkelt ved å søke inn på Google og kommer opp Linken som tilbys av Apple -Gå inn Icloud både på mac og Iphone, åpne de nøvendige synkronyserende funksjoner. -Ta kontakt med Apple (Selv om det er vanskelig få kontakt med dem) -Spør det hos Eplehuset nettsiden. Hvis ingen av de virker: lagre dataene i en flash drive og reset Mac-en. -Hold cmd + r ved oppstart -Trykk diskverktøy og slette disken(Navnet pleier å være Macintosh HD), ikke rør noen av instillingene om format -Gå tilbake -last ned Mac os på nytt Husk: Reset etter du har installert nyeste mac operativsystemet Send melding til: [email protected] om du virkelig skal reset Mac-en, så kan vi starte et videochat så jeg ser du gjør riktig Steps. Håper dette er nyttig for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå