Dr. Brodsky Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 I det siste har resultatene ved søk i Google forandret seg, og jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd. Før så det slik ut: Mens det nå er slik: Og bildesøk: Det har ingen effekt å logge ut av Google-kontoen, men gjør jeg søk med nettleseren i inkognitomodus er alt som før igjen. Jeg har heller ikke problemet på Mac'en min. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Det er sannsynligvis malware. Kjør en scan med Malwarebytes Anti Malware. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Takk for forslag, men Malwarebytes Anti Malware fant ingen problemer. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Kan sjekke dns instillingene på pc'en og endre til google's dns for å teste om problemet løser seg? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Nå er dette litt utenfor mitt kompetanseområde, men jeg fant en guide og tror jeg gjorde det riktig. Hjalp dessverre ikke på problemet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Da er det sannsynligvis et nettlesertillegg som tuller med dette. Hvis du ikke bruker noen spesielle slike kan du kjøre cleanup, evt reinstallere tillegg etterpå: https://www.google.com/chrome/cleanup-tool/ Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Jeg sjekket akkurat med Firefox, og da var alt som det skulle være, så ja; det er nok noe ved Chrome som tuller seg. Edit: Jeg re-installerte Chrome, og det ser ut til å ha fikset problemet. Selv om jeg også re-installerte de samme utvidelsene (sjedde av seg selv da jeg logget på). Takk for hjelpen! Endret 10. mars 2018 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2018 Da har problemet kommet tilbake. Denne gangen hjalp det ikke å re-installere Chrome, så nå har jeg måttet gå over til Firefox. Ingen som har noen idé om hva som kan forårsake dette? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Da har problemet kommet tilbake. Denne gangen hjalp det ikke å re-installere Chrome, så nå har jeg måttet gå over til Firefox. Ingen som har noen idé om hva som kan forårsake dette? Malware som vet å unngå malwarebytes? Lenke til kommentar
warbrd Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 en chrome addon kanskje? Skjer det i incognito mode? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 en chrome addon kanskje? Skjer det i incognito mode? Nei, det skjer ikke i inkognito. Lenke til kommentar
warbrd Skrevet 2. april 2018 Del Skrevet 2. april 2018 en chrome addon kanskje? Skjer det i incognito mode? Nei, det skjer ikke i inkognito. Da er det høyst sansynlig en av addon'ene du bruker. Deaktiver en av gangen for å finne synderen. Kan også være noe cookie greier, så kan jo prøve å slette alle cookies først: https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Jeg fikk en dag reklame for bytte av knust skjerm ca. 1 mnd etter at det skjedde, som jeg ikke har sett på en slik målrettet/direkte måte i en nettside. Har ikke skrevet om det noe sted tror jeg. Det er vel ikke slik at det fanges opp av AI eller hardware og deles med noen tjenester? Vi har vel ikke kommet så langt enda? At det var den ene butikken jeg har kjøpt tjenester fra før på rep. kan jeg skjønne. Men skremmende nok at det var akkurat denne butikken.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. april 2018 Forfatter Del Skrevet 14. april 2018 ... ... Da er det høyst sansynlig en av addon'ene du bruker. Deaktiver en av gangen for å finne synderen. Kan også være noe cookie greier, så kan jo prøve å slette alle cookies først: https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en Takk for forslag, men jeg gikk heller litt hardere til verks og gjenopprettet hele maskinen. Nå fungerer alt smertefritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå