OHJohansen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Vi liker veien Canal Digital tar med sin nye satellitt-dekoder.TEST: Canal Digital OnePlace S70CDS Lenke til kommentar
FevangKro Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Lagring lokalt på disk i 2018? 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Spørsmålet er jo når vi får TV-sendinger i 4K. Venter sårt på fotball og OL i bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Håper at Get snart våkner opp og gjør noe....Get box II er jo bare tragisk dårlig 4 Lenke til kommentar
GadgetBoy Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Lagring lokalt på disk i 2018? Du jobber helt åpenbart for Altibox uansett, her har du altså en dekoder som kan gjøre opptak på hytta hvor man ikne har internett... Serdu hvor jeg vil henne? 2 Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Lagring lokalt på disk i 2018? Du jobber helt åpenbart for Altibox uansett, her har du altså en dekoder som kan gjøre opptak på hytta hvor man ikne har internett... Serdu hvor jeg vil henne? Ikke internett på hytta? ?? 3 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Den mangler Netflix, er treg i bruk og får 9/10? Ok. 6 Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Har noen testet 4K på YouTube med denne dekoderen? Litt rart hvis det oppskalerte satellitt-bildet er bedre enn 4K på YouTube, selv om det er komprimert. Det står ikke spesifisert hva kilden til 4K-testene var. 1 Lenke til kommentar
8FUEIGQ4 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Håper at Get snart våkner opp og gjør noe....Get box II er jo bare tragisk dårlig Hørt fra en liten fugl at noe er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
EuLars Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Om denne tar like mye båndbredde som den jeg har, så nei takk.....Må koble ifra den jeg har for å surfe, ellers så tar det en evighet Lenke til kommentar
DrPaulus Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Satser på at det kommer en app til android tv. Ser ikke helt poenget med en egen cd boks. 1 Lenke til kommentar
LZBZGRLR Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hvilken tv er på forsidebildet til artikkelen? Lenke til kommentar
Viggo Dahl Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Husker bare alt jeg ble lovet med sagem 101 tuneren de fikk lurt på meg til overpris jeg. Tror jeg styrer langt unna canal digital. Lenke til kommentar
Panter 2 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Har fått svart skjerm tre ganger og måtte ta en restart (start på nytt) fra innstillinger, da mister man også pågående opptak. Noen ganger kom skjermsparer opp enda jeg hadde endret innstillinger til skjermsparer. Treg å spole ved bruk av timeshift funksjon. Programguiden mangler funksjon for å endre dag. Den skulle også hatt klokke og mulighet til programsøk fra programguiden. Lenke til kommentar
Knut Valen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Den støtter ikke kabel tv, kun satellitt. Tommel ned. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Lagring lokalt på disk i 2018? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
TomasF Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hadde vært hyggelig om tek.no kunne venne seg til å presisere hvilken Canal Digital tjeneste de tester produkter fra allerede i ingressen. Denne gangen måtte man bare til femte avsnitt for å finne hint om at det er et produkt for satellitt, ofte står det enda lenger ned. 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Lagring lokalt på disk i 2018? Det er flott. Alle har ikke lynraskt bredbånd, dessuten kan opptak via skylagring ha kvalitetsutfordringer. Jeg kommer til gå tilbake til CD parabolantenne når bindingstid på Altibox er over. Både kvalitet, pris og kanaltilbud er bedre hos CD. CD har de siste 10 år vært i førersetet på TV siden, med kvalitet og dekodere. 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Har fått svart skjerm tre ganger og måtte ta en restart (start på nytt) fra innstillinger, da mister man også pågående opptak. Noen ganger kom skjermsparer opp enda jeg hadde endret innstillinger til skjermsparer. Treg å spole ved bruk av timeshift funksjon. Programguiden mangler funksjon for å endre dag. Den skulle også hatt klokke og mulighet til programsøk fra programguiden.Håper det bedrer seg. Vi gikk over til Altibox sin nye dekoder i 2017, der var diverse barnesykdommer ett års tid. En stor skuffelse, sammenlignet med en flott omtale på tek.no. Først fra januar i år (2018) var Altibox dekoderen stabil.At CD tillater flere apper er et stort pluss, sammenlignet med Altibox. Endret 10. mars 2018 av plankeby 1 Lenke til kommentar
Conrad Henriksen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Henger enda litt etter Altiboks, mem spør dere meg henger alle etter. Hvorfor skal jeg nå i 2018 ha en boks? Jeg vil ha en app jeg laster ned på Tv'n min, ingenting annet, Og dette vil jeg ha til alle 5 Tv'ene i huset! Jeg hater ledninger, bokser og alt slikt, jeg vil ha det enkelt og ryddig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå