Puro Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Artifact, et digital trading card game laget av den originale skaperen av Magic: The Gathering-kortspillet fra Valve ble annonsert til å bli gitt ut i løpet av 2018 med en one-time fee model. Her er teaser trailer: Her er Gabe Newell som snakker om Artifact (og Valve's planer om å utvikle flere spill i fremtiden): Her er en artikkel som ble sluppet om Artifact, med noen beta-bilder og generelle set-up for spill: https://arstechnica.com/gaming/2018/03/valves-making-games-again-hands-on-with-artifact-digital-trading-cards/ Sånn, nå gjorde jeg jobben deres, Gamer, siden dere hater å lage nyheter om andre spill en HS, LoL, rocket league, overwatch og fortnite. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Nok et kortspill er vel ikke noe vi trenger, og siden de spillene dette kommer til å gå opp imot er F2P (ihvertfall de fleste, har ikke helt oversikt da jeg synes det er dritkjedelig) så tviler jeg på at dette vil gjøre det så veldig bra. Men så er det Valve da. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Når Valve først fant ut at de skulle begynne å utvikle spill igjen, så sto vel ikke et ccg øverst på ønskelisten... ihvertfalll ikke hos meg, men nå skal ikke jeg påstå at jeg snakker for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå