jarle-60 Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Portrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 En fin liten hund. Jeg synes vignetten ble litt dominerende, så jeg tenker å kroppe kraftig ned til et kvadratisk format. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 En fin liten hund. Jeg synes vignetten ble litt dominerende, så jeg tenker å kroppe kraftig ned til et kvadratisk format. Her skjuler vignetten en ellers så kjedelig bakgrunn og det var øyne snuten som gjorde bildet her. Derfor valgte en så kraftig vignett. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Jeg legger ved en fil som viser hva jeg tenkte. Jeg skjønte at du ville dempe bakgrunnen. Men et enda tettere utsnitt synes jeg ble like fint. Jeg lysnet den litt i fjeset også. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Jeg legger ved en fil som viser hva jeg tenkte. Jeg skjønte at du ville dempe bakgrunnen. Men et enda tettere utsnitt synes jeg ble like fint. Jeg lysnet den litt i fjeset også. La i grunn ikke så veldig mye jobb. Skulle det vært med i en konkurranse eller lignende ville jeg nok be skjært og finpusset mer . <Men takker for konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Fint portrettbilde som du har lagt en vignett rundt. Synes ikke det gjorde så mye at den ser ut som den gjør. Jeg liker dessuten at bildeflaten IKKE er kvadratisk, men det er vel smak og behag. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Takker for en hyggelig kommentar Oddvar. Smaken er jo som baken og den er delt. Heldigvis ellers ville det blitt kjedelig. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Vidunderligt hundebillede fint med alle de lange hår ...dejlig farve vh Suss Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Takker så mye for det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg