Leif Olsson Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Ærfugelhann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Oi! Så flott den er! Jeg trodde den var bare sort og hvit jeg.. Veldig fint fotografert, det eneste som mangler er synlig øye. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 Oi! Så flott den er! Jeg trodde den var bare sort og hvit jeg.. Veldig fint fotografert, det eneste som mangler er synlig øye. Hei du Er vansklig at få fram øye i det svarte, då øye er mørkt Takk før din hyggelige kommentar madam God helg. med eller uten elg? Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Nei, har du sett på . . .maken. Nydelig fugl og bilde. At du klarer å få dem så nært. Er de helt tamme eller? Når jeg forsøker å nærme meg fugler svømmer de av gårde før jeg er kommet på 100 meters avstand. Lokker du dem med mat. . . eller? Hva skal jeg bestille hos deg neste gang? Geirfugl? Det vil forundre meg om du ikke klarer å fotografere en slik også. Bra jobba. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Nei, har du sett på . . .maken. Nydelig fugl og bilde. At du klarer å få dem så nært. Er de helt tamme eller? Når jeg forsøker å nærme meg fugler svømmer de av gårde før jeg er kommet på 100 meters avstand. Lokker du dem med mat. . . eller? Hva skal jeg bestille hos deg neste gang? Geirfugl? Det vil forundre meg om du ikke klarer å fotografere en slik også. Bra jobba. Mvh.Oddvar God kveld Du bestilte en ærfugel hann, så jeg prøvde meg og slik blev det Nei jeg mater dem ikke, dem får mat fra fiskebrukene, ja det som ikke blir mat til mennesker då Avstand ca 25-50 m. Geir er sjefen på hvalsafaribåten Reine, så ok kan spørre han, om han kan bli model haha Ja på torra land då Takk før din hyggelige kommentar Oddvar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Nydelig Takk takk Torhild God søndag ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg