Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Smil til fotografen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 Hehe! God helg Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Hei du Er vansklig at få fram øye i det svarte, då øye er mørkt Takk før din hyggelige kommentar madam God helg. med eller uten elg? Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Hehe! God helg Leif I like så Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Hei du Er vansklig at få fram øye i det svarte, då øye er mørkt Takk før din hyggelige kommentar madam God helg. med eller uten elg? Mvh Leif Oooops, blev lit feil her hehe ;-) %? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Hei du Er vansklig at få fram øye i det svarte, då øye er mørkt Takk før din hyggelige kommentar madam God helg. med eller uten elg? Mvh Leif Oooops, blev lit feil her hehe ;-) %? Det gjør ingenting, jeg skjønte hva du mente Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Til hvem av dem? Eller til begge? Ser ikke ut som om oppfordringen hjelper noe særlig. Men det hjalp på Leif, tydeligvis, slik som han knegger. Ellers ser ut som hesten er mer interessert i hva som skjer på Facebook. Er dette en Shetlandsponny? - Med truger. Ja da har jeg jo sett det også. Koselig bilde. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hei du Er vansklig at få fram øye i det svarte, då øye er mørkt Takk før din hyggelige kommentar madam God helg. med eller uten elg? Mvh Leif Oooops, blev lit feil her hehe ;-) %? Det gjør ingenting, jeg skjønte hva du mente Bra, då e d bare at slappe av Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Til hvem av dem? Eller til begge? Ser ikke ut som om oppfordringen hjelper noe særlig. Men det hjalp på Leif, tydeligvis, slik som han knegger. Ellers ser ut som hesten er mer interessert i hva som skjer på Facebook. Er dette en Shetlandsponny? - Med truger. Ja da har jeg jo sett det også. Koselig bilde. Mvh.Oddvar Hei, bildet er tatt på Rørosmartnan, så dette er nok helt sikkert en Dølahest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg