Moerk Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Rago nasjonalpark 17. juli 2003. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Flott natur / landskap God helg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Å gubba så fint! Jeg kan levende se for meg meg selv der nede på brua. Flott bilde, jeg greier ikke å se at du har satt det sammen av to bilder. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Lekkert bilde og motiv. ser heller ikke at det to bilder. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Til Leif, Helene og Jarle. Takk for de fine kommentarene fra dere. Jeg fotograferer i perioder. Rundt 2003 -2005 hadde jeg en periode jeg tok mange bilder, men hadde nå nesten glemt dem. Jeg lager ofte panoramaer sammensatt av flere bilder, men benytter gjerne programmer som gjør dette automatisk, dvs. når bildene er lagt opp til dette. I dette panoramaet var det ikke mulig, bl. fordi bildene ble tatt med forskjellig brennvidde og dermed måtte monteringen gjøres manuelt, noe som krever mye tålmodighet. Det var hyggelig at dere syntes resultatet ble bra. mvh.Oddvar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Smukt ser det ud flot landsskabs billede vh Suss Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2018 Smukt ser det ud flot landsskabs billede vh Suss Fra en vakker nasjonalpark, i en vakker landsdel. Takk suss. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg