Gå til innhold

Hvilken økonomimus?

Anbefalte innlegg

Hvilken mus bør man kjøpe til en normal familie-PC. Det viktigste er at den er optisk og fungerer.. Så bør den heller ikke(!) koste 4-500 kroner. Noen som har en vanlig god mus å anbefale?

Har så vidt sett litt på Logitech sine - er det bare å velge en i passende prisklasse eller har dere noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke bare ta deg en tur på rimi da ? Der kan du velge mellom 2 modeller :D Optisk med hale , eller Trådløs , men den var ikke optisk ? Tror jeg , koster 169kr per og funker da helt utmerket :) Har en her selv , måtte bare teste :p Merket er Labtec :)

Hmm, jeg kjøpte meg det som jeg trodde var en optisk mus når jeg kjøpte meg ny datamaskin her i mars. Det viste seg at det var en trådløs LabTec sak. Fryktelig dårlig var den og bruke også, fikk ikke alltid signaler selv om jeg plasserte musen omtrent opp i senderen. Så jeg kjøpte meg en Optisk Logitech Mus istedet og den funker som en drøm.

Lenke til kommentar
Skal ikke bare ta deg en tur på rimi da ? Der kan du velge mellom 2 modeller  :D  Optisk med hale , eller Trådløs , men den var ikke optisk ? Tror jeg , koster 169kr per og funker da helt utmerket :) Har en her selv , måtte bare teste  :p  Merket er Labtec :)

Hmm, jeg kjøpte meg det som jeg trodde var en optisk mus når jeg kjøpte meg ny datamaskin her i mars. Det viste seg at det var en trådløs LabTec sak. Fryktelig dårlig var den og bruke også, fikk ikke alltid signaler selv om jeg plasserte musen omtrent opp i senderen. Så jeg kjøpte meg en Optisk Logitech Mus istedet og den funker som en drøm.

Ok, kan hende den trådløse er bad :ermm: , men den optiske funker i allefall fint :)

Lenke til kommentar
Takk for svar. Valgte til slutt Pilot Wheel Mouse Optical til 208 penger. Etter mitt syn en bra mus uten å måtte betale for mye.

Og en siste ting..; jeg kjøper aldri ting på dagligvarebutikker! DVD-spillere, hardware og hjemmekinoanlegg (m.m.) kjøpes hos spesialforhandlere!

Tror minsanten du gjorde et godt valg der, tar jeg ikke helt feil er det den musen jeg benytter meg av selv. Logitech er vår venn. Og PSData også.

Ellers har du noen gode tanker omkring varer i dagligvarefabrikker, men det finnes vel gråsoner? Så som OBS der folka faktisk har tildels peiling på det de selger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...