Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kun uattraktive jenter starter samtaler med meg

Anbefalte innlegg

Okey, jeg får sikkert mange hatkommentarer nå.

På datingsider er det alltid uattraktive kvinner som tar kontakt. Da snakker jeg om kvinner som veier over 100 kilo, fæle tenner, fettete hår, skriver utydelig, gidder ikke gå på skole/jobbe osv.

Jeg svarer for å være høflig, men det er som regel korte svar og de hinter til at de vil treffes og ha sex osv. Fælt av meg å dømme jenter etter utseendet, men jeg vil gjerne tenne på dem.

I følge de jeg kjenner, har jeg et greit utseende og jeg har vært sammen med/datet attraktive jenter.

Regner med at de starter samtalene fordi ingen starter en samtale med dem. Noen andre som har dette problemet? Ja jeg vet at jeg er fæl som dømmer jenter på den måten, men det må da gå an å se litt mer presentabel ut på datingsider og ta et hint om at jeg ikke er interessert (har sagt det rett til dem at jeg ikke er interessert, men er ikke alle som skjønner det da heller).

Anonymous poster hash: 79970...4cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn er datinglivet for begge kjønn. Du vil få uønsket oppmerksomhet fra personer som du ikke er tiltrukket av, enten det er fysisk eller personlighet. Sånn er det bare. Vær glad du er mann og slipper å forholde deg til dick picks ;)

Fortsett å avslå dem på en høflig måte, hvis de fortsetter å kontakte deg, blokker dem hvis de er mulig, eller bare ikke svar dem. Er ikke verre enn det.

Endret av Uderzo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

På datingsider er det alltid uattraktive kvinner som tar kontakt. Da snakker jeg om kvinner som veier over 100 kilo, fæle tenner, fettete hår, skriver utydelig, gidder ikke gå på skole/jobbe osv.

Jeg svarer for å være høflig, men det er som regel korte svar og de hinter til at de vil treffes og ha sex osv. Fælt av meg å dømme jenter etter utseendet, men jeg vil gjerne tenne på dem.

I følge de jeg kjenner, har jeg et greit utseende og jeg har vært sammen med/datet attraktive jenter.

Regner med at de starter samtalene fordi ingen starter en samtale med dem. Noen andre som har dette problemet? Ja jeg vet at jeg er fæl som dømmer jenter på den måten, men det må da gå an å se litt mer presentabel ut på datingsider og ta et hint om at jeg ikke er interessert (har sagt det rett til dem at jeg ikke er interessert, men er ikke alle som skjønner det da heller).

Det er fordi pene jenter (ofte) ikke tar kontakt med noen som helst.

De som er uattraktive gjør gjerne det fordi de selv må ta insj.

Advarsel: Her kommer ren synsing, ikke fakta.

Attraktive jenter bryr seg lite om utseende på gutter, da de kan heller velge og vrake i de som har alt på stell, mestrer livet, har god personlighet/humor, penger, hus/hytte/båt/bil osv. Full pakke er heller ikke noe som kommer ofte, og utseende er ikke en kvalitet som er høyt prioritert hos mange jenter.

Baserer dette på observasjoner, men de vil jo gjerne være med noen som gjør livet enklere.

Hvordan en dude ser ut betyr null og niks. Pene jenter er mindre overfladiske og de vet hva de vil ha og de trenger egentlig ingen.

Mindre attraktive jenter trenger bare bekreftelse/kjærlighet og da går utseende først. De vil nesten alltid utelukkende ha kjekke menn. Overfladisk pga mangel på selvtillit og personlig utvikling. Tar alt de får som ser greit ut.

Så bare fordi man som mann ser attraktiv ut på datingprofiler så får man ikke automatisk kontakt med pene jenter.

Jenter filtrerer vekk mange gutter ved å ikke ta initiativ selv, da får de bare kontakt med menn som starter samtaler og styrer showet i større grad. Første sjekkpunkt som bedømmes i en mann.

De tør heller ikke å bli avvist, da rakner det jo fullstendig.

Jeg baserer dette mye på å at jeg har sittet sammen jenter som viser meg samtaler på tinder.

Omtrent alle sveip de gjør blir match. Så de trenger ikke å starte noe samtaler av flere grunner.

Jeg er sett på som veldig kjekk men får ikke damer pga gapende hull i personlighet og livsmestring.

Jeg har vært borti mye rart for å si det sånn. Men jeg prøver å ikke være overfladisk...

Så ta initiativ eller finn deg ei halvfin men hyggelig jente.

Anonymous poster hash: d756e...d17

• Liker 8
Lenke til kommentar

Har sett mange par hvor dama er vakker og mannen ikke ser ut, og omvendt selfølgelig, men det er med mine øyne

Min yngre bror har ei fin dame, min eldre bor har noen som ikke ville passet for meg, sier ikke mer

Jeg er singel rett og slett fordi jeg er 90% introvert, men har møtt mange "stygge" damer som jeg kunne ha tenkt meg et forhold med, men som jeg ikke tørr snakke sånn med så vi forblir bare venner, utseende er ikke alt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sånn super-pen, men antakelig iver snittet. Jeg har tidligere vært på datingsider og har minst 10 nye som har skrevet til meg hver dag. Jeg svarer bare de som klarer å skrive noe som appellerer til meg. Å starte med «du var pen, hadde pult deg» (ja! Mange skriver det) er ikke særlig interessant.

Men over til poenget. Jeg trenger ikke ta kontakt med noen på disse datingsidene. De som vil snakke med meg, kontakter meg. Men som en over her sier, så er ikke utseendet spesielt viktig (en viss fysisk tiltrekning må det selvsagt være), men intelligens, velstelt, snill, økonomisk stabil og voksen er viktigere enn utseende

Anonymous poster hash: be735...2a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hva med tinder? Da slipper du at jenter du uansett ikke vil ha sex med tar kontakt. Jeg er egentlig ikke så overfladisk, men er jo greit at de har et utseende jeg kan tenne på. Veldig greit å styre hvem som kan skrive til meg!

Lenke til kommentar

Du er ikke fæl som dømmer potensielle partnere på utseende. det er Fullstendig naturlig at fysisk attraksjon inngår som en faktor. Noe annet ville vært helt merkelig.

Du trenger ikke unnskylde for at du er et menneske.

Helt klart, men du kan ikke forvente å få babes/dudes som kunne gått ned runwayen når du selv ser ut som ett uflidd troll, ikke er det helsemessig forsvarlig å direkte lyve til noen og si at de har sjangs når de aldri hadde det heller, så det er sant at du kan kreve akkurat hva du vil, men jo større krav du har jo mindre er sannsynligheten for at du finner noen overhodet. Man må være realistisk samtidig som man er optimist. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er fordi pene jenter (ofte) ikke tar kontakt med noen som helst.

De som er uattraktive gjør gjerne det fordi de selv må ta insj.

Advarsel: Her kommer ren synsing, ikke fakta.

Attraktive jenter bryr seg lite om utseende på gutter, da de kan heller velge og vrake i de som har alt på stell, mestrer livet, har god personlighet/humor, penger, hus/hytte/båt/bil osv. Full pakke er heller ikke noe som kommer ofte, og utseende er ikke en kvalitet som er høyt prioritert hos mange jenter.

Baserer dette på observasjoner, men de vil jo gjerne være med noen som gjør livet enklere.

Hvordan en dude ser ut betyr null og niks. Pene jenter er mindre overfladiske og de vet hva de vil ha og de trenger egentlig ingen.

Mindre attraktive jenter trenger bare bekreftelse/kjærlighet og da går utseende først. De vil nesten alltid utelukkende ha kjekke menn. Overfladisk pga mangel på selvtillit og personlig utvikling. Tar alt de får som ser greit ut.

Så bare fordi man som mann ser attraktiv ut på datingprofiler så får man ikke automatisk kontakt med pene jenter.

Jenter filtrerer vekk mange gutter ved å ikke ta initiativ selv, da får de bare kontakt med menn som starter samtaler og styrer showet i større grad. Første sjekkpunkt som bedømmes i en mann.

De tør heller ikke å bli avvist, da rakner det jo fullstendig.

Jeg baserer dette mye på å at jeg har sittet sammen jenter som viser meg samtaler på tinder.

Omtrent alle sveip de gjør blir match. Så de trenger ikke å starte noe samtaler av flere grunner.

Jeg er sett på som veldig kjekk men får ikke damer pga gapende hull i personlighet og livsmestring.

Jeg har vært borti mye rart for å si det sånn. Men jeg prøver å ikke være overfladisk...

Så ta initiativ eller finn deg ei halvfin men hyggelig jente.

Anonymous poster hash: d756e...d17

Attraktiv eller ikke. Før man kjenner en person vil jo første inntrykket alltid ligge på utseende. Kanskje litt overfladisk og si at pene jenter bare kan velge og vrake. De du syns er pene er jo ikke sikkert alle andre liker. Vi har jo alle forskjellig smak. Penger er ikke alt og det finnes like mange uattraktive som attraktive både jenter og gutter som sliter med dårlig selvfølelse. Jeg har aldri vært på noen dating side men jeg hadde jo helt klart gått etter utseende først og så blitt kjent med han. Så da er jeg vel en av de som ikke er attraktive :0)

Endret av Arizona
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet er at sjelen ikke kommer igjennom i et bilde. Det -kan- gjøre det, men de færreste er i så harmoni med seg selv at de klarer å få det til.

Attraktivitet kan komme i flere former, etter min mening det fysiske, emosjonelle, intellektuelle og det spirituelle. Noen kan være mindre tiltrekkende i fysikken, men har en sjel som skinner igjennom og man bare liker den personen atuomatisk.

Det spørs hva man er ute etter. Hvis alt man ser på er det ytre, så mister man sjelen og de to andre faktorene. Når noen ikke bryr seg om hvordan de skriver og fremstår overhodet, så -kan- jo det være et tegn på at de har gitt opp litt, men sjelen er der, ellers hadde de ikke tatt kontakt med noen overhodet.

Alt bunner i at vi ikke lærer om personlig utvikling eller psykologi i skolen, så ender mange opp uinspirerte og med lav selvtillit. Alt styres av "markedskreftene", altså kynisme og survival. Derfor blir det sånn. Hadde alle lært å bruk tid til å finne ut hvem de selv var, bygge seg opp, finne sine sterke og svake sider, så hadde flere funnet de samme sidene hos andre mennesker, og dermed igjen større sjans til å finne noen de passet med for livet, i stedet for å bare leite etter noen å ha sex med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...