AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 For noen måneder siden hadde jeg kraftig betennelse i og rundt en visdomtann. De kunne ikke trekke den samme dag jeg var hos tannlege første gangen. istedet for fikk jeg 2 antibiotika kurer. en mild som jeg ikke husker navnet på . men også Flagyl. Endte og med voldsom dårlig mage og diaré.I tiden etter dette kommer det av og til blod ut ifra anus. ikke når jeg gjør ifra meg. men gjerne litt etter. og spesielt om jeg er i aktivitet. Det er ikke blod i avføring, og blodet som kommer er friskt. Det er heller ikke hver gang, heller kanskje 1 gang i uken.Noen som har opplevd noe av det samme? Skal til lege etter helgen. Lest litt på nett og sies at ca. bare 2-3% av dem som får blod ifra endetarm er knyttet til kreft. Kan det være kraftig diaré har skadet noe rett på innsiden? Anonymous poster hash: 50e5e...4bc Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Er blodet ferskt så tyder det på rifter i tarmen, og er ofte ufarlig. Har du veldig hard avføring? Presser du for hardt når du går på do?Kan være kjekt å sjekke med legen bare for å være sikker Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 Går litt i full fart ja. Har ikke spesielt hard avføring. Men når dette oppstod var det høytrykk for å si det sånn. Om det er rift eller lignende, kan man ikke få tarmbakrerier på på uønskede steder i kroppen? Anonymous poster hash: 50e5e...4bc Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) Jo, det kan man få. Det kan føre til prostatitt f.eks. Som regel så hjelper det med en kur med stikkpiller, f.eks scheriproct. Prøv å la være å presse driten ut, la kroppen ta seg av det. Få i deg fiber og rikelig med vann. Først ville jeg tatt en tur til legen. Endret 9. mars 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå