Espp Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Deilig seier! Til dels fortjent, bra forsvarsspill i dag? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Fy faen så deilig. Liverpool skaper IKKE EN DRITT, burde selvsagt hatt en straffe, men fikk i stedet et helt komisk selvmål. Fortjent seier. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Jaja, vi vant jafall cornerstatistikken.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Alltid deilig å slå liverpool Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hvor er de 20minuttene i overtid? United drøyer jo allerede rett etter pause. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Young er BB i dag syns jeg, han gjorde Salah ufarlig, vanvittig god jobb idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Så lenge vi kommer på topp 4 så. Takk for kampen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Så lenge vi kommer på topp 4 så. Takk for kampen Tror nok ikke det blir noe problem. Dere har fint program sesongen ut, tror det fort blir tredje (evt. andre dersom vi snubler litt) på dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Så lenge vi kommer på topp 4 så. Takk for kampenTror nok ikke det blir noe problem. Dere har fint program sesongen ut, tror det fort blir tredje (evt. andre dersom vi snubler litt) på dere.Håper du har rett. Å komme over eller under United gir meg ingenting. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Man utd er et griselag som rygget inn i mål i 2.omg. Dere må være stolte. Gleder meg til dere ryker mot Sevilla. Snytt for 2 straffer pga feig dommer. Som vanlig hjemmedømming på OT. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Én straffe, og målet Bailly satt i eget nett var uflaks. Mané sitt forsøk var fremprovosert og aldri noen straffe Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Men og dra med beinet til en motstander innenfor egen 16 ekke straffe? Det sier sitt om United fansen. 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Han setter jo ut beinet rett foran Fellaini. Som de sa i studioet, det er sånn Young holdt på før, det er et gammelt triks. Derimot så er jeg enig i at handsen skulle vært straffe 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Man utd er et griselag som rygget inn i mål i 2.omg. Dere må være stolte. Gleder meg til dere ryker mot Sevilla. Snytt for 2 straffer pga feig dommer. Som vanlig hjemmedømming på OT. Endret 10. mars 2018 av Tåkefyrste 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Blir kjedelig kamp. Det ene laget parkere bussen som alltid, det andre laget prøver hardt, men får det ikke til. Man Utd parkerer bussen, 100% sikkert. Alle bør håpe Liverpool scorer ellers blir det en drita kjedelig kamp. Haha, ble stille fra disse 2 gitt, som vanlig. Sorry for at jeg hadde kompiser på besøk og så kampen ilag og ikke ville være usosial med å henge på dette forumet. Men jeg kan jo si det nå - United er et drittlag som parkere bussen, er ofte feige og blir carrya av De Gea hver bidige kamp. Kun for deg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Men jeg kan jo si det nå - United er et drittlag som parkere bussen, er ofte feige og blir carrya av De Gea hver bidige kamp. Kun for deg. Vi slo nå iallefall dere, enough said. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ikke ble vi "reddet" av De Gea i dag heller Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) To skudd på mål. Reddet av DDG. ¯\_(ツ)_/¯ Endret 10. mars 2018 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå