G27 Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) VS Dato - Lørdag 10. mars 2018Kickoff - 13:30Arena - Old Trafford, Manchester TV2 Sport Premium (N), Viasat Sport Premium (S), 6eren (DK) Siste 5 møter: Liverpool 2-0 Manchester United - UEFA Europa League Manchester United 1-1 Liverpool - UEFA Europa League Liverpool 0-0 Manchester United - Premier League Manchester United 1-1 Liverpool - Premier League Liverpool 0-0 Manchester United - Premier League Endret 9. mars 2018 av G27 2 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Dette kan bli en meget morsom kamp. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Tror det blir en knepen seier. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Blir kjedelig kamp. Det ene laget parkere bussen som alltid, det andre laget prøver hardt, men får det ikke til. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Jeg tror ikke dette blir noen højdare med mindre Liverpool får ett eller to tidlige mål slik at hjemmelaget må storme fremover. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) Blir fort uavgjort, som det ofte har blitt de siste åra. Endret 9. mars 2018 av The Redmen Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Tror dette fort kan bli uavgjort, ja. Blir sannsynligvis ikke mange mål, selv om Liverpool kan finne på å smelle godt fra seg om alt stemmer for de fremste. Mourinho vil nok ikke være misfornøyd med uavgjort, da det betyr at vi holder oss på andreplass. Noe festforestilling tror jeg ikke vi får se selv om jeg ikke tror vi parkerer bussen. Drømmer litt om at dette er kampen hvor det løsner for Sanchez og han senker Liverpool med flere mål. Det er nettopp dette vi har hentet han for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Fornøyd med uavgjort her. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Man Utd parkerer bussen, 100% sikkert. Alle bør håpe Liverpool scorer ellers blir det en drita kjedelig kamp. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Også fornøyd med uavgjort. Men om vi vinner etter et ufortjent straffemål på overtid av overtiden, kommer jeg til få krampe i smilemusklene. Det kommer ikke til å skje. Det er united sin greie. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Uten å være for pessimistisk her, så tror jeg forvaret vårt vil endelig vise frem problemet der bak, for jeg syns statistikken i antall baklengs er noe misvisende for hvor defensivt bra dette laget er. Jeg tror vi taper denne kampen om United blir trykket bakover, Liverpools offensive kvaliteter er blant den beste i ligaen og Europa, og jeg tror ikke forsvaret vårt holder følge. Ikke bare tror jeg vi taper, men jeg tror det kan bli en ydmykende affære Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Men dere har de Gea baki der. Han er ikke den verste i ligaen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Nei, men han er et menneske han også. Jeg bare greier ikke å se hvordan forsvaret skal demme opp for angrepet til Liverpool. Det blir litt som mot Tottenham sist Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Kjipt, Pogba er jo alltid så dårlig. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Alternativt scenario: Hjemmelaget kommer til å presse knallhardt fra start. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Fuck, Pogba skada Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 Hvem skal handse idiotisk og lage straffe nå? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) I følge .no har Pogba spilt Liverpools to siste kamper. Så det så. /Rettet for en god stund siden.../ Endret 9. mars 2018 av oOF Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2018 ingen stor krise, Pogba har jo vært helt fæl i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå