Hofer Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 – En av de raskeste påmeldingene noen sinne på en slik turnering, sier arrangør Renato Mahmutagic.E-SPORT: Blizzard tar med Hearthstone til Oslo Lenke til kommentar
Puro Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Lol, er det noen som tar det casual-spillet seriøst og mener at det kan spilles competitive når det er fundamentalt basert på gated content model? Come on.. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Kjempekult! Så enig. Dette er jo rå kult da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hvilken klokke slett skal dette skje på den helgen? :hmm: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Jeg regner også med at dem skal streame live på demmes YT kanal? Jeg tar vell ikke feil, eller? Endret 10. mars 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
/Paw/ Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Lol, er det noen som tar det casual-spillet seriøst og mener at det kan spilles competitive når det er fundamentalt basert på gated content model? Come on.. Det er vel en del av markedsføringen av spillet. Spill som FIFA, Clash Royale og World of Tanks er med i ESL. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Hallo, jeg spurte om noe. =( 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Det var jo veldig mye til svar om det jeg spurte om. :no: 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg så ikke noe til dette på de dagene. Ble den avlyst eller noe sånt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå