Gå til innhold

Er dette et godt kjøp?

Anbefalte innlegg

APACER Memory 256MB PC-266 DDR Original PC2100

20+ 849

AMD CPU Athlon XP 1800 1.53GHz Socket A 266FSB Tray, AX1800DMT3C 1599

100+

MICROSTAR Mainboard Socket-A VIA KT266A ATX Aud. Raid USB2.0, K7T-266-PRO2-RU 1448

Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Blå 1 105,00

Sum 5046,-

Er dette et godt kjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har planer om å overklokke hadde jeg vurdert "PC2700" minne! koster vel ikke mye ekstra..

Ser også at Chieftec kabinettene har kommet i alu utgave, koster vel ca. 500 kr ekstra, men det er 500 velbrukte kroner...

Til slutt, jeg har ekstremt negative erfaringer med MSI, og jeg er ikke alene... Elendig overklokkingsegenskaper, dårlig ytelse og generelt sett mye rør. Anbefaler deg Epox 8KHA+.

Lenke til kommentar

Quote:

eSik skrev (2002-03-02 19:36):

Hvis du har planer om å overklokke hadde jeg vurdert "PC2700" minne! koster vel ikke mye ekstra..

Ser også at Chieftec kabinettene har kommet i alu utgave, koster vel ca. 500 kr ekstra, men det er 500 velbrukte kroner...

Til slutt, jeg har ekstremt negative erfaringer med MSI, og jeg er ikke alene... Elendig overklokkingsegenskaper, dårlig ytelse og generelt sett mye rør. Anbefaler deg Epox 8KHA+.

Enig der ja, men jeg ville ha godt for ocz minne pc3000, men det er nesten bare fordi det ser kult ut... + at jeg bruker alt for mye penger på enkelte ting til dateen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...