akelbo Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Her er de største avsløringene fra nattens sending.Nintendo pøste ut nyheter i fersk Direct-presentasjon Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Fantastisk at South Park kommer til Switch, men hvor blir det av nyheter om Pokemon Switch? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Fantastisk at South Park kommer til Switch, men hvor blir det av nyheter om Pokemon Switch? Tror det er ett stykke unna, mente å lese at de tror ikke de har sjans på ett lanseringsvindu i 2018 da det er helt i startfasen.. Gleder meg som en unge selv, så man får vel holde seg opptatt med pokemonsa på smash isteden;) Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Fantastisk at South Park kommer til Switch, men hvor blir det av nyheter om Pokemon Switch? Tror det er ett stykke unna, mente å lese at de tror ikke de har sjans på ett lanseringsvindu i 2018 da det er helt i startfasen.. Gleder meg som en unge selv, så man får vel holde seg opptatt med pokemonsa på smash isteden;) Gleder meg og som en unge til Pokemon Switch jeg og. Hadde håpet at det kom ut i løpet av 2018... Får fortsette med Ultra Moon en stund til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå