It's me Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har prøvd med både RealOnePlayer, Windows Mediaplayer 9 og DivX-player, men jeg får ikke spillt den av. Jeg har lagt inn G-knote codecpakke, og trodde den hadde det meste jeg... Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken codec jeg trenger, evt codec'er jeg kan prøve, så hadde jeg vært takknemelig. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 SVCD er MPEG-2, samme som dvd. Du kan bruke en dvdavspiller, som PowerDVD eller WinDVD, ellers så har jeg en dekoder til deg her. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Filmen fungerte faktisk på min bærbare, og der har jeg ikke lagt inn en eneste codec. På min stasjonære hvor all verdens codec'er er lagt inn fungerte det ikke Skal prøvde tipsene dine LarsC. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 det du trenger er som nevnt en mpeg22 codec, har du xp og siste windows mediaplayer skal det funke hvis ikke må du kjøpe powerdvd, windvd eller noe lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå