Gå til innhold

Radeon 9000


khbergli

Anbefalte innlegg

Har Fujitsu-Simens Amilo D8830

Med Radeon 9000 kort..

Når jeg spiller enkelte spill, F.eks. Black Hawk Down.. klikker maskinen, dvs den skur av maskinen på et blunk.. vips så må jeg skru på masinen igjen..

Når jeg skrur på maskinen igjen får jeg ofte at det er feil ved en ATI fil, og at jeg må sjekke skjermkortet mitt..

 

Har vært på Fujitsu-simens hjemmesiden, og lastet ned og instalert de nye driverene.. men til ingen nytte..

 

Det er bare noen spill som klikker, Black Hawk Down, Hitman f.eks.

 

 

Noen som har noen tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hadde noe lignende. Skjermkortet slo av skjermen og når jeg skrudde den på igjen fikk jeg beskjed om at det var feil med driveren. Sendte den inn til service og fikk ny innmat og ny skjerm.

Lenke til kommentar
Jeg hadde noe lignende. Skjermkortet slo av skjermen og når jeg skrudde den på igjen fikk jeg beskjed om at det var feil med driveren. Sendte den inn til service og fikk ny innmat og ny skjerm.

Det er vel ikke helt det samme? Slo bare skjermen seg av?

 

Hele pcen vår slår seg av.. Men jeg har bare opplevd det på et spill da, HALO.-.

Lenke til kommentar

min ecs G 551 er nå på vei til multicom pga samme greia... gikk helt fint i 3 mnd og så begynnte den å slå av skjermen mens "innmaten" gikk videre... prøvde å restarte og da hørtes det ut som vanlig oppstartprosedyre men skjermen var slått av så nå befinner den seg på oslopostterminal på vei mt løsningen (forhåpentligvis)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er meget (!) fornøyd med mitt Radeon 9000. Kjører både 1.5 å 1.6 i hvilken oppløsning du måtte ønske. Har spilt Vice City smooth i 1600x1200. Det takler alle spill jeg ønsker å spille helt perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...