Yob tvaya mat' Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Hey. Har finni igjen gitaren min til xbox 360 og skulle spille guitarhero 3, selvfølgelig må det jo være noe haha, når jeg syncer den med xbox så går det 5 sek kanskje også står det "reconnect controller", xbox-kontrollen fungerer bra og plettfritt, men altså ikke gitaren, noen som har noe tips her? aner meg at jeg må åpne den og gjøre ettellerannet kanskje, er vel ikke mye garanti igjen på ett cirka 10 år gammelt spill vil jeg tro. takker for inspill Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Litt uklart er det slik at du har klart å synce den med xbox og klarer å bruke den i 5 sekunder før den slår seg av eller klarte den ikke å synce i det hele tatt. Regner med du har satt inn nye og friske batterier. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 8. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2018 Litt uklart er det slik at du har klart å synce den med xbox og klarer å bruke den i 5 sekunder før den slår seg av eller klarte den ikke å synce i det hele tatt. Regner med du har satt inn nye og friske batterier.Har prøvd 4 nye batterier, en annen xbox og der fungerte den heller ikke, prøvde med vanlig kontroll og det fungerer fint. Når jeg syncer fra både xbox og gitar så blir den valgt som kontroll nummer 1, så går det 5 eller 10 sek, så disconnecter den... Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 Ingen som vet hva som er signalsenderen i gitaren? Les paul xbox 360 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Har du sjekka om det er irr/rust på batterikontaktene i gitaren?Viss det er det, ta litt stålull å gni vekk rusten/irren og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 10. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2018 Har du sjekka om det er irr/rust på batterikontaktene i gitaren? Viss det er det, ta litt stålull å gni vekk rusten/irren og se om det hjelper. Jepp. Så veldig fint ut der.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Det er vel sannsynlig at noe elektronikk inni gitaren ikke er bra lengre. Det er jo tross alt 10 år gammelt utstyr, og laget av den billigste plasten og de billigste delene de kunne komme over for å få lavest mulig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå