Gr3MliN Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vurderer å kjøpe en bærbar pc, den skal ikke spilles noe mye på så er ikke vits med noe råskinn. Lett og liten er mere viktig. Har ikke mye peil på hw, spesielt ikke bærbar pc. Tenkte den skulle se ca sånn ut: En eller annen prosessor som yter som en p4 1,5 - 2 ghz, tenkte litt på pentium M siden jeg leste her at den tar mindre strøm og utvikler mindre varme. 512 mb ram samme hvilken type.. 14" skjerm WLAN et eller annnet lydkort cdbrenner, muligens dvdrom også, spørs hvor mye ekstra jeg må betale for det. 30-40 gig hdd noe mer jeg burde ha? Kommer sikkert til å kjøre både linux og xp på den, så hadde vært greit om den har god linux støttte. Som sagt aner jeg lite om bærbar, men hvor mye vil en sånn koste? andre opsett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Da tipper jeg Dell 500m er et veldig godt alternativ for deg. Du får høre på erfaringene til de som har den her inne. Lenke til kommentar
Gr3MliN Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Tror egentlig den blir litt dyr for meg, en sånn blir vel rundt en 10 tusen hvis jeg skal ha all rammen og cdbrenner. Tenkte på noe med mindre prosessor, er godt fornøyd med en p4 1,5 ghz. Sånn rundt 5-6000. Selger de sånt enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå