Whiteshit Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvilken bil er det som har mest hester egentlig????orginal bil asså. ikke stylet. hvilken stylet bil har mest antall hester?? Fikk forståelsen av, og definerte selv "en original bil" som en serieprodusert bil, men om drag var lov så for all del Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 men ka e toppfarten på det beistet då??? 406 km/t det er altså TEORETISK toppfart.. det er en stor tung klump .. tror ikke den slår C8 .. han snakket ikke om rolce roycen han snakket om bugattien. jeg kan love deg at den ikke er en stor og tung klump. den kommer opp i 300 kilometer i timen på 15 sekund. 0-100 på 2,1 eller noe. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) hvilken bil er det som har mest hester egentlig????orginal bil asså. ikke stylet. hvilken stylet bil har mest antall hester?? Fikk forståelsen av, og definerte selv "en original bil" som en serieprodusert bil, men om drag var lov så for all del se da ... han annulerer det første spørsmålet med det andre .. det andre er det folk da svarer på .. desuten .. er ikke en Trust SSC en "orginal bil"? den er ###### så orginal faktisk .. er bare 1 av den .. og det er den orginale ... bugattien veier for mye og er for lite airodynamisk for å kunne kjøre i den farta .. er en grunn til at det er "Teoretisk" toppfart ... Endret 8. januar 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ok ok ok... Jeg trekker meg, men det kunne feiltolkes! Men hvilken serieproduserte bil har flest hestekrefter da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) er bugattien serieprodusert er det den er ikke til å diskutere engang .. Endret 8. januar 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 serieproduserte bil ble aldri nevnt .. og han som starta tråden sa jo at dragstarer telte ... i mine øyne skal en bil være hjul drevet for at den skal kalles en bil, det er minstekravet Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mange av dere fabler om sifrer som ikke er muuulig. Hvordan skal en bil på nesten 2tonn akse fra 0-100 på 2.1sek?? Og toppfarten er tross alt teoretisk... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 når du har 1001 hester så går det men toppfarta er i en verden uten luftmotstand eller no Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 når du har 1001 hester så går det men toppfarta er i en verden uten luftmotstand eller no Tenkte med en gang på Star trek: Cpt Picard: Set warp speed 7...........engage! Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Mange av dere fabler om sifrer som ikke er muuulig. Hvordan skal en bil på nesten 2tonn akse fra 0-100 på 2.1sek?? Og toppfarten er tross alt teoretisk... 1001hk og kon stand 4 trekk gjør susen uten å vite hva den veier så tviler jeg sterkt på at den veier nermere 2 tonn Endret 10. januar 2004 av Dimm Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Weight 1900 kg / 4188.8 lbs Vel, der tok du feil.. Min har riktignok mindre hk, men fortsatt quattro. Ikke ****** om en bil på 1900kg sprinter fra 0-100 på så kort tid. Hallo folkens?? Sjekk 0-60mph tiden på mange som kjører drag da.. Da vil det kanskje slå noen at det er mye eventyr inne på forumet. Hvor lang tid bruker golfen til Dahlbløffen fra 0-100 feks? Den har jo "over" 1000hk og 4wd. I tillegg er den lettere enn Bugattien... Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Så Granadaen ble nevt tidligere, boss 700cid 11.5 L, 1700 HK!!! (med NOS) Har en Granada selv.. 2,3 med bare 114 HK Endret 12. januar 2004 av lmoxness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå