Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken bil har mest hester?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men ka e toppfarten på det beistet då???

406 km/t :yes:

det er altså TEORETISK toppfart..

det er en stor tung klump .. tror ikke den slår C8 ..

han snakket ikke om rolce roycen han snakket om bugattien. jeg kan love deg at den ikke er en stor og tung klump. den kommer opp i 300 kilometer i timen på 15 sekund. 0-100 på 2,1 eller noe.

Lenke til kommentar
hvilken bil er det som har mest hester egentlig????

orginal bil asså.

ikke stylet.

hvilken stylet bil har mest antall hester??

Fikk forståelsen av, og definerte selv "en original bil" som en serieprodusert bil, men om drag var lov så for all del :yes:

se da ...

han annulerer det første spørsmålet med det andre .. det andre er det folk da svarer på ..

desuten .. er ikke en Trust SSC en "orginal bil"? den er ###### så orginal faktisk .. er bare 1 av den .. og det er den orginale ...

bugattien veier for mye og er for lite airodynamisk for å kunne kjøre i den farta .. er en grunn til at det er "Teoretisk" toppfart ...

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Mange av dere fabler om sifrer som ikke er muuulig. Hvordan skal en bil på nesten 2tonn akse fra 0-100 på 2.1sek?? Og toppfarten er tross alt teoretisk...

1001hk og kon stand 4 trekk gjør susen :)

uten å vite hva den veier så tviler jeg sterkt på at den veier nermere 2 tonn

Endret av Dimm
Lenke til kommentar

Weight 1900 kg / 4188.8 lbs

Vel, der tok du feil.. Min har riktignok mindre hk, men fortsatt quattro. Ikke ****** om en bil på 1900kg sprinter fra 0-100 på så kort tid. Hallo folkens?? Sjekk 0-60mph tiden på mange som kjører drag da.. Da vil det kanskje slå noen at det er mye eventyr inne på forumet. :)

Hvor lang tid bruker golfen til Dahlbløffen fra 0-100 feks? Den har jo "over" 1000hk og 4wd. I tillegg er den lettere enn Bugattien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...