Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken bil har mest hester?

Chosiso

Anbefalte innlegg

dragster er en bil da...

lurer på hvilken bil som har mest antal hester...

men, er det noen andre biler som har såtlalt bra motor??

bugatti EB veyron har rå motor.

1001hk!

ja nissan r33 med 1500 HK

Det er meget mulig, men det er ikke originalt, noe som var spørsmålet her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har også videoen av fartsmåleren da de tester motoren på sånn bånd.. og da har den 1200 HK og drar 433 km/h.

Vet ikke med skyline, men bilen min blir utsatt for noe som kalles luftmotstand

trur skylinen får mindre motstand i luft enn din bil..

Dessuten har jeg også en video av en R33 på motorvei i 400 og noe.. husker ikke helt

den videoen vil jeg at du skal sende meg... Dessuten hintet jeg frampå at 460km/t sannsynligvis var TEORETISK toppfart regnet ut fra effekt, rpm og utveksling. over 400 vil ikke automatisk si 460, vil det?

Dersom man vil kan man få til 2000hk i en morris mini også... Skylinen du snakker om er nok neppe den BILEN som har mest hester.

videoen kan du få.. nei seff er ikke den standar med 1500 hk. . og jeg påstår ikke den er med mest hk.. hvis du regner verdens raskeste "bil" som går i mach 1

vel da er det også en bil..

den har to motorer fra en f-4

Lenke til kommentar
http://www.teamvesco.com/carspecs.htm

Mener at denne ligger godt an. Lå bra an til å bli verdens raskeste hjul-drevne bil.

Du mener "motor" drevne bilen? Det er raskere "hjul" drevne biler men de har Jetmotor og da er det samme som jetfly uten vinger.

Feil.. En jetmotor overfører ikke kraften sin til hjula slik at det er hjula som gjør at det er bilen som går fremover..

Endret av C0bra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Verdens raskeste bil er jo Thust Supersonic SCC med 2 motorer på 110.000 HK på hver av de, totalt 220.000HK!!!.

Målte toppfart var 1,234Km/H :dribble:

372s.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Verdens raskeste bil er jo Thust Supersonic SCC med 2 motorer på 110.000 HK på hver av de, totalt 220.000HK!!!.

Målte toppfart var 1,234Km/H  :dribble:

372s.jpg

beklager men hva var det jeg (med hjelp fra spn2000 senere) sa ??

Ja du nevnte det tidligere men du bommet på hester med over 50%. Synes derfor det var viktig for meg (og til andre) at riktig informasjon kom frem.

Var litt kjedelig med "bare" 100.000HK der og ikke minst feil opplysninger :cool:

Lenke til kommentar
http://www.teamvesco.com/carspecs.htm

Mener at denne ligger godt an. Lå bra an til å bli verdens raskeste hjul-drevne bil.

Du mener "motor" drevne bilen? Det er raskere "hjul" drevne biler men de har Jetmotor og da er det samme som jetfly uten vinger.

Feil.. En jetmotor overfører ikke kraften sin til hjula slik at det er hjula som gjør at det er bilen som går fremover..

Åja sånn ja. Nå skjønner eg det med "hjul drevne" ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke dette gått ut i den hensidige?

Skulle en ikke diskutere hvilken serieproduserte bil som hadde flest hestekrefter?

Ikke noe selvmodda greier hjemme i garasjen, ikke jetbil, ikke lystgass(om det så ikke kommer som standardutstyr), ikke lastebil, etc etc ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...