Leif Olsson Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Ærfugel hunn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Jøss "der e jo Ea" Kan du forstå at jeg kunne være så bevisstløs? Hunnene er ikke så helt ulike hverandre, men hannene har jo helt andre farger (hvit og svart) vs. Stokkanda. Du får legge inn et bilde av hannen også når du har "fanget" et eksemplar. Er fuglene nærmest "tamme" der ute hos dere, siden du klarer å få til så mange gode bilder? - Som selvfølgelig også dette er et eksempel på. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Skarp og flott bilde. Ikke mer å si om det. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 Jøss "der e jo Ea" Kan du forstå at jeg kunne være så bevisstløs? Hunnene er ikke så helt ulike hverandre, men hannene har jo helt andre farger (hvit og svart) vs. Stokkanda. Du får legge inn et bilde av hannen også når du har "fanget" et eksemplar. Er fuglene nærmest "tamme" der ute hos dere, siden du klarer å få til så mange gode bilder? - Som selvfølgelig også dette er et eksempel på. Mvh.Oddvar Tamme? Jeg beveger meg stille og rolig og dem har blitt vant til meg Ok Oddvar, man lærer hele livet Takk før din hyggelige kommentar God h....elg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 Skarp og flott bilde. Ikke mer å si om det. Takk takk, jarle-60 God helg, med eller uten elg? Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Vakkert, fin positur og godt plassert i ruta. Fint format, skarpt og fint. Ikke noe pirk i dag Leif. God helg! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 Vakkert, fin positur og godt plassert i ruta. Fint format, skarpt og fint. Ikke noe pirk i dag Leif. God helg! Ikke noe prikker då hehe, ha ha Takk takk God h...elg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg