AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Skriv ned tankene. Takk. Har kanskje i overkant mye følelser/tanker i blant, så prøver å gjøre dette litt hver gang jeg føler det er uorden.. samtidig føler jeg at det kan bli litt vel mye negativt? men en har jo selv makta til å fokusere på det positive.. Anonymous poster hash: a7ca3...4ff Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Har også mye høyere hvilepuls enn jeg vanligvis har... Så bare synes det er litt ubehagelig.. Men ja, hjelper ikke å tenke sånn over det. Legen i morgen hvis de har tid, om ingenting er galt kan det vel i beste fall virke beroligende å få avkreftet at noe er (fysisk) galt. Anonymous poster hash: a7ca3...4ff Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Gå til legen og hør hva han/henne sier. Det går nok bra. Høres ut som tilfellet ditt kan skyldes stress. Det vet du best selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 Fortsatt vansker med å puste. Ser egentlig litt positiv på det, da det kan jo indikere at det heller er noe fysisk enn psykisk? Faren min har flere ganger mast på at jeg burde dra til lege (fordi han ikke synes jeg har hørt bra ut). Mistenker at det kan være akutt astma (har hatt pipende utpust, vanskeligheter med å puste/tungpustet, slim, hodepine, men ikke noe feber?), men skal ikke drive å diagnosere meg selv her. Har time i morgen (da jeg endelig bestemte meg for å bestille en time var det ingen før om en ukes tid). Vurderer litt å avbestille. Vil ikke ta opp legens tid. (+ at har ny lege fordi min gamle døde, så ikke helt 'komfortabel' med denne). Og hva om det ikke er noe? Men ja, får se i morgen Anonymous poster hash: a7ca3...4ff Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 Må bare legge til at det er mye bedre nå. Nå er det mer som en svak vedvarende innsnurping (på en måte? vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, halsen føles trangere enn vanlig. tørr men slimete?) i halsen. Vet ikke om det er best å se om det går over en ukes tid eller dra i morgen Anonymous poster hash: a7ca3...4ff Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2018 + "ille hoste". og litt slapp osv. men ellers ikke noe ille syk.... verste er bare at jeg ikke kan trene egentlig.... + at bruker jo unødvendig mye tid til å tenke på dette.... Anonymous poster hash: a7ca3...4ff Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2018 Ok, nå har jeg vært hos legen (man kan jo ikke avbestille 24 timer før uten å avbestille (tror jeg, legekontoret har ingen infoside....)). Men uansett, jeg ble egentlig litt sjokkert over hvordan dette fungerer? Ja, jeg skjønner at legene sikkert har mye å gjøre og slikt også og vil få ting unnagjort, men følte legen totalt ignorerte hva jeg sa, og innen fem minutter hadde hun skrevet ut resept for to ting som ikke var mot det som plager meg (nemlig pusten) ? Har jo hørt historier om leger som bare kaster resepter ut i hytt og pine, men trodde ikke faktisk at det foregikk sånn... Men tok også en pusteprøve som hadde dårlig resultat, og skulle egentlig gå, men tok mot til meg og maste litt på hun i skranken om hva det betydde og fikk en resept på noe som kan hjelpe på pusten. Ble enig med han på apoteket om å kun ta ut den, og han sa også at det hørtes ut som jeg trengte den (er så redd jeg bare innbiller meg at jeg ikke får puste/at det er noe galt med meg?) Anonymous poster hash: a7ca3...4ff Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Hvis du ikke føler at legen din er god nok til å behandle deg så står du fritt for å velge en annen. Jeg byttet selv leger som var på samme kontor. Var noe av det smarteste jeg har gjort. Vær egoistisk og brutal når det gjelder din helse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå