Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til dere "puppegutter/menn"

Anbefalte innlegg

Hvis jeg er på byen eller ute i samfunnet så har jeg mine preferanser om hva jeg ønsker og se, Jeg syntes jo det er stas og se en dame med faste,fine pupper, kanskje B eller C i størrelse, Men om det kommer til det steget hvor jeg har mulighet for og bli sammen med en kvinne så driter jeg i hvordan pupper henne har, Preferanser har jeg, men jeg lar ikke de komme i veien for hvordan hun er som person. Jeg gidder absolutt ikke la utseende på en kvinne komme i veien for et kjærlighetsforhold. På samme måte som at dere kvinner syntes jo at det er mere stas med en veltrent,kjekk,høy og mørk (Stereotypen) mann, Men jeg vet om VELDIG mange som ikke er kjæreste med en kjekk,pen,høy og mørk mann. Så alle har sine preferanser objektivt, men igjen så driter jeg i dem når det kommer til romantikk/Kjærlighet/Forhold 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør vel egentlig alle pupper?

Sant nok men i dette tilfelle lurer TS på om mannfolk synes små pupper er attraktivt..

Pupper er pupper?

Men, sånn totalt sett, å la pupper komme i veien for et forhold er vel litt merkelig, med mindre kvinnen ikke har pupper?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Alle pupper er fine, store pupper, små pupper, mellomstore. Så lenge de er der.

Det som ikke er så flott er undervektige damer uten hofter og pupper. Er puppene små på grunn av noe slik så er det alikevel mange menn som liker tynne damer. Men vil man ha større pupper i en slik situasjon så kan man jo legge på seg litt.

Og liker deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg anser meg selv som en "puppemann" og definitivt også en "rompe- og lårmann", men det har ikke hatt så stor betydning for hvem jeg har datet. Jeg liker rolige, smarte, sjarmerende jenter med et glimt i øyet, selvironi og humor. Bryst er digge uansett om de er i den ene eller andre enden av skalaen, og har aldri (bevisst) vært avgjørende for hvem jeg har datet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...