Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til dere "puppegutter/menn"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle pupper er fine, store pupper, små pupper, mellomstore. Så lenge de er der.

Det som ikke er så flott er undervektige damer uten hofter og pupper. Er puppene små på grunn av noe slik så er det alikevel mange menn som liker tynne damer. Men vil man ha større pupper i en slik situasjon så kan man jo legge på seg litt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Menn bryr seg ikke så mye om bryster som du tror.

Selvfølgelig er det menn som har et unaturlig forhold til bryststørrelser av forskjellige grunner på lik linje med noen kvinner og penis men i all hovedsak så er det slik som dette:

jenter er veldig opptatt av pupper.

Gutter er veldig opptatt av peniser.

Ikke motsatt.

Det motsatte kjønn er somregel ute etter et balansert menneske med mange attributter.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Men dere som sier at det er det samme eller "så lenge det er noe" dere har vel ikke en forkjærlighet for litt store pupper heller? Eller at rumpe > pupper, da er man kanskje ikke en "puppemann" :p ...

Forøvrig positive svar, da. 

TS

Anonymous poster hash: 0dff0...412

Nei, form og fasthet er viktigst. Jeg vil heller kose med små og struttende pupper, enn store og hengende.

Som Invader Zim sa så fint lenger opp, vi menn er ikke så opptatt av store pupper som dere tror. Akkurat som ikke alle kvinner er opptatte av store peniser. Og sånn går no dagan :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men dere som sier at det er det samme eller "så lenge det er noe" dere har vel ikke en forkjærlighet for litt store pupper heller? Eller at rumpe > pupper, da er man kanskje ikke en "puppemann" :p ...

Forøvrig positive svar, da. 

TS

Anonymous poster hash: 0dff0...412

Joda, alle har sine personlige preferanser. Selv liker jeg medium store, men som sagt, jeg liker alle pupper såfrem det er pupper der, alt fra gigantiske til små. Men fraværende pupper er ikke bra. Ser det ut som pupper og føles som pupper, så er det store nok når de er små.

Forøvrig sa jeg vel på en annen tråd at "perfekte" hofter er viktigere for min del enn "perfekte" pupper.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

små pupper er awesome, ingen som har påstått at puppegutter liker store pupper.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg er selv en "puppegutt" av rang. Elsker pupper og har ei heller aldri sett den store sjarmen med rumpa. Er puppene jeg tenner aller, aller mest på.

Og dama? Hun har små pupper. Hun har slitt litt med å akseptere at jeg synes puppene hennes er de fineste i hele verden og at jeg ikke ille forandra noe på henne om jeg hadde sjansen. Men det er helt sant. Jeg elsker pupper, og jeg elsker hennes pupper. Størrelse har veldig lite å si. Så lenge de ikke blir altfor store.

Kan forstå at det fra din/hennes synsvinkel er vanskelig å forstå, men om kjæresten din sier og viser at han setter pris på kroppen din, ville jeg slått meg til ro med det :) Han ville neppe blitt sammen med deg om han ikke gjorde deg ;)

Er det ikke litt sånn disse kjærestegreiene fungerer a? At man for partneren er den fineste i hele verden?

Anonymous poster hash: 8bbd0...3e7

• Liker 3
Lenke til kommentar

og likt henne nok til å ha et forhold?

For å gjøre det veldig enkelt: du vil ikke ha et forhold med en mann hvor dette er avgjørende. Folk flest bryr seg lite hvorvidt du har store eller små. Når det kommer til forhold er det andre faktorer som er langt viktigere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...