Tesla1856 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Skal ha time for mekling angående barnefordeling, men hun i familieverntskonotret sier at jeg ikke får endret det, kun barnemora som har bestilit timen. Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Illuminatum Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Skal ha time for mekling angående barnefordeling, men hun i familieverntskonotret sier at jeg ikke får endret det, kun barnemora som har bestilit timen. Kan dette stemme? Det er vel litt relevant hvorfor du ønsker å endre timen. Ved sykdom f eks se https://www.bufdir.no/Familie/mekling/Praktisk_informasjon/ Dersom moren har bestilt timen synes jeg i grunnen det bare er naturlig at du ikke kan endre timen. Du har plikt til å møte og kommer du ikke kan attesten brukes videre i en barnefordelingssak. Alternativt ville en ved å avbestille timer kunne sabotere hele prosessen. 2 Lenke til kommentar
Tesla1856 Skrevet 8. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2018 Skal ha time for mekling angående barnefordeling, men hun i familieverntskonotret sier at jeg ikke får endret det, kun barnemora som har bestilit timen. Kan dette stemme? Det er vel litt relevant hvorfor du ønsker å endre timen. Ved sykdom f eks se https://www.bufdir.no/Familie/mekling/Praktisk_informasjon/ Dersom moren har bestilt timen synes jeg i grunnen det bare er naturlig at du ikke kan endre timen. Du har plikt til å møte og kommer du ikke kan attesten brukes videre i en barnefordelingssak. Alternativt ville en ved å avbestille timer kunne sabotere hele prosessen. Kan barnefordelingen bestemmes uten mitt samtykke? Det høres utrolig lite logisk ut ? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Hva annet skal de gjøre når du motsetter deg dem som ett barn? Det er snakk om barnet ditt. Du tar deg tid uansett hva som skulle stå i veien. 2 Lenke til kommentar
Illuminatum Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Skal ha time for mekling angående barnefordeling, men hun i familieverntskonotret sier at jeg ikke får endret det, kun barnemora som har bestilit timen. Kan dette stemme? Det er vel litt relevant hvorfor du ønsker å endre timen. Ved sykdom f eks se https://www.bufdir.no/Familie/mekling/Praktisk_informasjon/ Dersom moren har bestilt timen synes jeg i grunnen det bare er naturlig at du ikke kan endre timen. Du har plikt til å møte og kommer du ikke kan attesten brukes videre i en barnefordelingssak. Alternativt ville en ved å avbestille timer kunne sabotere hele prosessen. Kan barnefordelingen bestemmes uten mitt samtykke? Det høres utrolig lite logisk ut ? les lenken. Om du ikke møter kan mor med attesten ta saken for retten. Om du ikke møter på pliktige møter, så gir vel det et visst signal Lenke til kommentar
Tesla1856 Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2018 Hva annet skal de gjøre når du motsetter deg dem som ett barn? Det er snakk om barnet ditt. Du tar deg tid uansett hva som skulle stå i veien. Motsetter meg som et barn?? For et tullete svar!!Jeg ville endre datoen, ikke motsette meg.Virker ikke som du kan lese. Har en jobbintervju jeg må dra på,har vært langtidsledig og trenger denne jobben. 3 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Enig, de eneste som oppfører seg som barn her, er de antar at TS har tid uten å vite noe som helst om han. I dette tilfellet burde det gå greit, ring arbeidplassen og be om en ny tid. Hvis de sier nei, så er de trolig mer interessert i noen andre. Å risikere å tape barnefordelingen for en potensiell jobbmulighet er ikke verdt det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå